شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

رضا یزدانی: برای دوره آموزشی به فرانسه می‌روم

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 871049
دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان از قبول پیشنهاد فرانسه برای برگزاری دوره آموزشی در این کشور خبر داد.
رضا یزدانی: برای دوره آموزشی به فرانسه می‌روم
به گزارش جهان نيوز، رضا یزدانی در گفتگو با ایسنا درباره دعوت رئیس فدراسیون فرانسه از وی برای برگزاری دوره آموزشی برای کشتی‌گیران فرانسه در راه حضور در المپیک پاریس، اظهار کرد: دبیر فدراسیون کشتی با من تماس گرفت و اعلام کرد ایمیلی از سوی رئیس فدراسیون کشتی در این باره به فدراسیون ارسال شده و از من دعوت شده تا برای برگزاری دوره آموزشی راهی این کشور شوم. من نیز مدارک لازم را برای صدور ویزا ارسال کردم و اگر مشکلی پیش نیاید فروردین برای برگزاری این دوره راهی فرانسه خواهم شد. اگر شرایط مهیا باشد این همکاری نیز در آینده ادامه خواهد داشت.

دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان، در پاسخ به این سوال که آیا علاقه دارد به عنوان سرمربی نیز برای فرانسه در المپیک فعالیت کند، گفت: پیشنهادات مختلفی از کشورهای اروپایی برای مربیگری داشتم اما در حال حاضر چنین هدفی ندارم. فعلا برای برگزاری دوره عازم این کشور می‌شوم و باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

سرمربی تیم کشتی آزاد بانک شهر در ادامه درباره میزبانی این تیم از رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در تنکابن گفت: مدیران بانک شهر حمایت های بسیار خوبی از کشتی به عنوان ورزش اول ایران دارند و باید قدر چنین مدیرانی که از ورزش حمایت می‌کنند را بدانیم. با وجودیکه فقط چند روز از اعلام موافقت با برگزاری این مسابقات می‌گذرد اما همه کارها به سرعت انجام شد و این رقابتها با حضور ۲ تیم داخلی و ۷ تیم خارجی روزهای شنبه و یکشنبه در تنکابن برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcgtq97yak9uz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtq97yak9uz4.rpra.html
برچسب ها: کشتی آزاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هرتیمی رفته نتیجه نگرفته، مثل علی کریمی فقط دعوا می کرده از فوتبال همین را گویا یاد گرفته