شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در شیراز

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 870464
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در شیراز می‌تواند پشتیبان ارزشمندی برای کسب‌وکار آنلاین شما بوده و اولین گام در راستای آنلاین شدن کسب و کار که همان طراحی سایت در شیراز است را در سطح فوق حرفه ایی برایتان انجام دهد. به عنوان یک مدیر فروش یا مدیربازاریابی و برندینگ، وظیفه شما این است که مشتریان را از طریق کانال‌های دیجیتال نیز به کسب و کار خود جذب کنید.

امروزه، 81 درصد از مشتریان قبل از تصمیم گیری برای خرید، تحقیقات آنلاین انجام می دهند، به این معنی که حضور آنلاین قوی  که بتواند مشتریان را در طول سفر خود به صورت آنلاین جذب و پرورش دهد، ضروری است. شرکت دیجیتال مارکتینگ زئوس در شیراز می تواند این کار را برای کسب و کار شما انجام دهد. 
 
آژانس دیجیتال مارکتینگ زئوس

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی چند وجهی است که هدف آن ارتباط با مشتریان و تارگت قرار دادن آن‌ها به صورت آنلاین، در طیف وسیعی از کانال‌هاست تا در نهایت مشتریان را به خرید بیشتر در آینده ترغیب کند.

نتایج بازاریابی دیجیتال فوق العاده چشمگیر است. برای مثال، تبلیغات به تنهایی می تواند به برندها کمک کند تا در مقایسه با برندهایی که هرگز تبلیغات نمی کنند، 67 درصد لید بیشتری کسب کنند. بازاریابی بازگشتی همچنین دارای نرخ تبدیل 14.6 درصدی است که به طور چشمگیری بالاتر دیگر کانال‌های مارکتینگی قرار دارد.  

خدمات دیجیتال مارکتینگ در شیراز توسط شرکت زئوس شامل تاکتیک های زیر است:
  • طراحی حرفه ایی انواع وبسایت
    بازاریابی محتوایی
    بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
    طراحی کمپین تبلیغاتی
    بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
 
آژانس بازاریابی دیجیتال زئوس طیف گسترده ای از تاکتیک ها، استراتژی ها و ابزارهای آنلاین مختلف را برای کمک به کسب و کار در دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش خود به کار می گیرد. این مهم می‌تواند برنامه‌ریزی و اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق را به یک چشم‌انداز چالش برانگیز برای اکثرکسب و کارهای کوچک تبدیل کند.

انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال در شیراز

انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال در شیراز می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از آژانس ها در یک صنعت یا خدمات تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر مانند شرکت زئوس طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که بهترین مورد برای کسب و کار شما به بودجه، اهداف بازاریابی دیجیتال و موقعیت بیزنس شما دربازار بستگی دارد. در ادامه رایج ترین انواع آژانس های بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

1) آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل نسبت به سایر آژانس ها بزرگتر است و انواع مختلف خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. آژانس‌هایی که خدمات کامل را ارائه می دهند، همواره مورد انتخاب و برگزیده ترین آژانس دربین صاحبین کسب و کارهای مختلف است زیرا آنها تجربه انجام پروژه‌های مختلف را دارند.

شرکت سئوکار در شیراز
یک شرکت سئو در شیراز در زمینه بهینه سازی موتور جستجو به وب سایت و محتوای وب سایت مشتریان خود کمک می کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشند. شرکت زئوس سئوکارهای متخصصی را در اعضای تیم خود دارد که کارهای زیر را انجام می‌دهند:
  • تحقیق کلمات کلیدی
    ممیزی وب سایت
    ممیزی بک لینک
    محتوای وب سایت و وبلاگ
    بهینه سازی توضیحات ویدیو
    لینک بیلدینگ
    ارزیابی فراداده (بررسی کیفیت URL، برچسب‌های عنوان، توضیحات متا و غیره)
و...

یک شرکت سئو در شیراز از انواع تجزیه و تحلیل داده‌ها و ابزارهای وبمستر مانندGoogle Search Console ، SEM Rush و SEO Moz استفاده می کند. آژانس‌های سئو همیشه از بهترین روش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو، از جمله پیروی از الگوریتم جستجوی همیشه در حال تغییر گوگل، استفاده می‌کنند.
 
سئو در شیراز

3)آژانس تبلیغات دیجیتال (PPC)

تبلیغات گوگل ادوردز که به آن تبلیغات پولی نیز می گویند، راه دیگری برای ایجاد ترافیک به یک وب سایت تجاری است. برخلاف ترافیک ارگانیک رایگان، ترافیک پولی شامل صرف هزینه برای پیشنهاد کلمات کلیدی و قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجو می‌شود. تبلیغات دیجیتال می‌توانند در وب سایت ها، صفحات نتایج جستجو (SERP) و شبکه های اجتماعی ظاهر شوند.
 

4)طراحی کمپین‌های تبلیغاتی

آژانس‌های بازاریابی دیجیتال که طراحی تبلیغات آنلاین را در لیست خدمات خود دارند، بخوبی می توانند تبلیغات بهینه‌سازی شده و مطابق با بهترین شیوه‌ها را تولید کنند. کمپین‌های تبلیغاتی، در صورتی که با یک استراتژی بلندمدت بهینه شده همراه شود، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.
 

5) آژانس مدیریت رسانه های اجتماعی

شرکت‌ها برای ایجاد و حفظ حضور در رسانه‌های اجتماعی به آژانس‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی در شیراز مراجعه می کنند. آژانس‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند طبق استراتژی، محتوا را تولید کنند و همچنین تبلیغات را در پلتفرم های اجتماعی مانند لینکدین و اینستاگرام منتشر کنند. آنها همچنین خدمات مربوط به پاسخگویی و واکنش به تعاملات مشتری در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را ارائه خواهند داد و در راستای تبلیغات متقابل یا بازاریابی وابسته به اینفلوئنسرها به کسب و کار شما کمک می کنند.
 
آژانس طراحی وب سایت آژانس طراحی وب سایت در شیراز
متشکل از برنامه نویسان و طراحان خلاقی است که وب سایت ها یا صفحات وب سفارشی و بهینه سازی شده را برای کسب و کارها می سازند. طراحان وب برای یک وب سایت کاملاً جدید، یا طراحی مجدد وب سایت یا یک پروژه کوچکتر ظاهر و عملکرد صفحات را طراحی می کنند. خدمات متداول ارائه شده توسط آژانس های وب سایت شامل طراحی و تحقیق تجربه کاربر و رابط کاربری (UX/UI)، ایجاد و ذخیره سازی تصویر، توسعه وب و میزبانی وب می باشد.
 
تیم دیجیتال مارکتینگ زئوس
 

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد؟

آژانس ها از آخرین روندها، بهترین شیوه ها، و مناسب ترین ابزارها و استراتژی هایی را که برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است، اطلاع دارند.

در زیر موارد خاصی وجود دارد که باید هنگام کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال انتظار داشت:

آژانس های بازاریابی دیجیتال، ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما افزایش می دهند

متخصصان بازاریابی در آژانس های دیجیتال مارکتینگ به خوبی بر بازاریابی درونگرا،  سفر مشتری و الگوریتم های موتورهای جستجو مسلط هستند. وقتی با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می کنید، ترافیک ارگانیک (ترافیک افرادی که وب سایت شما را به صورت آنلاین از طریق جستجوی موتور جستجو پیدا می کنند) به وب سایت شما افزایش می یابد. وب سایت شما با هزینه های کمتر، سرنخ های باکیفیت بیشتری را جذب می کند که احتمال خرید را افزایش می دهد.
 

آژانس های دیجیتال مارکتینگ سرنخ های آماده برای فروش ایجاد می کنند

متخصصان در آژانس های بازاریابی دیجیتال، با توجه به بیزنس تان، اهداف بازاریابی، قیف فروش و مخاطبان هدف ایده آل شما را شناسایی می کنند. علاوه بر این، آنها همچنین تاکتیک‌های مختلف بازاریابی ورودی مانند بازاریابی محتوایی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، طراحی وب و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را بکار می برند.  

طبق قیف فروش، تاکتیک‌های مختلف بازاریابی درون‌گرا بر اساس جایی که سرنخ‌ها در قیف فروش شما قرار دارند، مؤثرتر از بقیه هستند. هنگام کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید پیام مناسب را از طریق رسانه آنلاین مناسب و در زمان مناسب به هر سرنخ در قیف فروش خود ارائه دهید. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا با جابجایی سرنخ ها از بالای قیف فروش خود به پایین، لید های باکیفیت آماده فروش ایجاد کنید.

 

آژانس های دیجیتال مارکتینگ آگاهی از برند شما را گسترش می دهند

از آنجایی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ در تبلیغ برندها به صورت آنلاین و ایجاد روابط آنلاین با مشتریان تخصص دارند، آنها می دانند که چگونه می توانند دامنه برند شما را به صورت آنلاین گسترش دهند. با همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال در شیراز، وب سایت شما از تحقیقات کلمات کلیدی و طراحی پرسونای خریدار که از طریق آژانس انجام می شود، بهتر دیده می شود. اگر از یک آژانس بازاریابی دیجیتال برای انجام بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، برند شما همچنین حضور آنلاین بیشتری در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به دست خواهد آورد.
 

آژانس های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی شما را از بالا به پایین بهبود می بخشند

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ نقاط ضعفی را در فعالیت های بازاریابی دیجیتال فعلی شما پیدا می کند. اگر تیم بازاریابی شما کوچک است، این احتمال وجود دارد که شما تخصص لازم برای موثر بودن کمپین بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد خود را نداشته باشید. به عنوان مثال، شما نیاز به طراحی وب، سئو، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید. شما ممکن است در همه این زمینه ها تخصص نداشته باشید.

در شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ زئوس، ما طیف کاملی از خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌دهیم:
  • بهینه سازی موتور جستجو
    تبلیغات گوگل ادوردز (PPC)
    بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
    اتوماسیون بازاریابی
    بازاریابی محتوایی
    بازاریابی ایمیلی
    تولید ویدئو و تیزر تبلیغاتی
شرکت طراحی و توسعه وب سایت زئوس یک آژانس بازاریابی دیجیتال مبتنی بر داده (DATA DRIVEN) است که به شما در افزایش درآمد کمک می کند. جهت بهبود بازاریابی خود، در صورت تمایل می توانید برای یک جلسه استراتژی 30 دقیقه‌ای رایگان با تلفن ثابت: 07136273861 الی 3 تماس بگیرید تا نقاط قوت، ضعف و زمینه‌های فرصت خود را بررسی کنیم.
https://jahannews.com/vdcg3z97tak9ut4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3z97tak9ut4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *