دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انشعاب در ائتلاف شانا شیراز

جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 870430
در جلسه امروز ائتلاف شانا در شیراز، تحول‌خواهان با اعتراض به نحوه تصمیم‌گیری و اعتقاد به عدم رعایت مفاد دستورالعما مصوب توسط شانا از این ائتلاف جدا شدند.
انشعاب در ائتلاف شانا شیراز
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در جلسه امروز ائتلاف شانا جهت تعیین تکلیف کاندیدای انتخابی، جبهه تحول‌خواهان انقلابی ضمن اعتراض به نحوه برگزاری و تصمیم گیری در جلسه با صدور بیانیه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان اعلام انشعاب کردند.

این جبهه با صدور بیانیه که اولین بیانیه‌شان بود عنوان کردند که به صورت مستقل در انتخابات شیراز نماینده خواهند داشت.

در متن بیانیه تحول‌خواهان آمده است:
بسم اللّه الرحمن الرحیم
بیانیه شماره یک
إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَكَمتُم بَينَ النّاسِ أَن تَحكُموا بِالعَدلِ
محضر مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان
سلام علیکم
پیرو عدم رعایت مفاد دستورالعمل مصوب، از جانب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شیراز در برگزاری مجمع عمومی و در پی آن عدم رسیدگی عادلانه به شکایات، ضمن احترام به تمامی آرا و نظرات موجود، برآن شدیم که فهرست نهایی نامزدهای اصلح دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان را به صورت مستقل ارائه نماییم که ان شاءاللّه در بیانیه‌های بعدی جزئیات آن به سمع و نظر مردم عزیز شهرستان‌های شیراز و زرقان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که:-انحراف از اجرای دستورالعمل در اعطای حق رای بی ضابطه به افراد در مجمع عمومی شهرستان شیراز؛ - عدم رعایت حد نصاب دو سوم در رسمیت یافتن مجمع عمومی؛ - برگزاری مجمع به صورت مجازی بدون احراز هویت و ... از ایرادات اساسی بود که مع‌الاسف تلاش‌ها برای اصلاح داخلی و جبران این رویه غلط، بی نتیجه ماند و منتهی به تصمیم گیری مستقل جبهه تحولخواهان انقلابی شد.

جبهه تحول خواهان انقلابی استان فارس
(جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی؛
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی؛
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی)
https://jahannews.com/vdcjtyeoyuqeaxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtyeoyuqeaxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *