سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پرویز سروری دبیر شانا در تهران شد/ خبرسازی رسانه بدون مجوز برای اختلاف‌افکنی میان نیروهای انقلاب

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب: 869600
علی‌رغم ادعای برخی رسانه‌های مجازی، تغییرات در شورای ائتلاف شهر تهران کاملا در راستای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی است.
پرویز سروری دبیر شانا در تهران شد/ خبرسازی رسانه بدون مجوز برای اختلاف‌افکنی میان نیروهای انقلاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از شانا، ساعاتی پیش یک رسانه تلگرامی بدون مجوز با انتشار محتوایی که بیشتر شباهت به رپرتاژ آگهی دارد، تغییرات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهر تهران را که با هدف وحدت بخشی به جبهه انقلاب انجام شده بود را دستمایه اختلاف افکنی کرد.

این رسانه با اشاره به تغییر رئیس شورای ائتلاف شهر تهران که امری درون تشکیلاتی و با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها برای مدیریت بهتر فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف است، این اقدام را زمینه عقده گشایی جریانات گمراه و مغرض سیاسی علیه اجتماع نیروهای انقلابی کرد.

در این خصوص لازم بذکر است که با توجه به تعدد وظایف رضا داوری دبیر شورای ائتلاف کشور و لزوم نظارت دقیق بر اجرای فرآیندهای کلی انتخاباتی شورای ائتلاف و به پیشنهاد داوری دبیر شورا و تایید دکتر حدادعادل، در جلسه روز چهارشنبه ستاد انتخابات شورای ائتلاف شهر تهران اعلام شد پرویز سروری که هم‌اکنون نایب‌رئیس شورای ائتلاف است، به عنوان رئیس شورای ائتلاف شهر تهران فعالیت کند.

این تصمیم برخلاف ادعای برخی رسانه‌های مجهول‌الهویه کاملا در راستای ایجاد وحدت بیشتر بین نیروهای انقلابی بوده و نه تنها در راس و بدنه جریان انقلابی انشقاقی وجود ندارد بلکه ان‌شاالله بزودی ثمره این وفاق در انتخابات یازدهم اسفندماه مشاهده خواهد شد.

شورای ائتلاف از نیروهای دلسوز انقلاب به ویژه در حوزه رسانه میخواهد در ایام باقی مانده به انتخابات مراقب دسیسه‌های اختلاف افکن بوده و اجازه ندهند هیچ گونه سوءظنی میان جریان‌ها و افراد جریان انقلاب رخ دهد تا ان‌شالله در روز ۱۱ اسفند شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.
https://jahannews.com/vdcgzy97zak9334.rpra.html
jahannews.com/vdcgzy97zak9334.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *