دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۷

کدام نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شدند؟

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 869591
خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده است که صلاحیت برخی نمایندگان فعلی و ادوار در بررسی اخیر شورای نگهبان برای انتخابات اسفندماه مشخص شده است.
کدام نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شدند؟
به گزارش جهان نيوز، شب گذشته هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اتمام مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که بیش از 73 درصد از داوطلبان تایید صلاحیت شدند.

براساس اعلام شورای نگهبان، تعداد نامزدهای این انتخابات به حدود 15 هزار نفر افزایش یافت.

خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده است که صلاحیت برخی نمایندگان فعلی و ادوار در بررسی اخیر شورای نگهبان برای انتخابات اسفند ماه مشخص شده است. 

از بین 26 نماینده فعلی مجلس که صلاحیت آنها رد شده بود، احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی، کمال علیپور خنکداری نماینده قائمشهر و رضا حاجی پور نماینده آمل تایید صلاحیت شدند و شهریار حیدری و جلال رشیدی کوچی و احمد علی‌‌رضا بیگی نتوانستند نظر شورای نگهبان را به خود جلب کنند.

همچنین طبق پیگیری‌های انجام شده آقایان علی کریمی فیروزجایی، قاسم ساعدی، غلامرضا تاجگردون و سید نظام الدین موسوی که پیش‌تر تایید صلاحیت شده بودند در این مرحله توسط شورای نگهبان احراز صلاحیتشان مجددا مورد بررسی قرار گرفته شده بود که آقایان کریمی و ساعدی نتوانستند مجددا تایید صلاحیت شوند.

در بین نمایندگان شاخص ادوار نیز غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نتواست تایید صلاحیت خود را از سوی شورای نگهبان کسب کند. همچنین صلاحیت جواد جهانگیرزاده، نماینده مردم ارومیه در مجالس هفتم، هشتم و‌ نهم توسط شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تایید شده است.
https://jahannews.com/vdcf11dcyw6dvta.igiw.html
jahannews.com/vdcf11dcyw6dvta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
پس یعنی آقای تاجگردون با آن مواردی که برای رد شدن سری قبل مطرح شد الان مورد تأیید قرار گرفته اند .
کدومش را قبول کنیم !!!؟
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
دلیل رد صلاحیتشان چه بود این را هم بنویسید
دهقان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون الکی تایید شد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چطوری تأیید صلاحیت شد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همونجوری که بقیه رد صلاحیت شدن
ولایت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت ، تاجگردون با چه میزانی تائئید صلاحیت شده اند ؟