يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

پیام فدراسیون فوتبال پس از حذف تیم ملی

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 869538
به دنبال حذف تیم ملی ایران از جام ملت های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران پیامی را منتشر کرد.
پیام فدراسیون فوتبال پس از حذف تیم ملی
به گزارش جهان نيوز، پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران پیامی خطاب به مردم، مسؤولان، پیشکسوتان و رسانه‌ها منتشر کرد.

پیام فدراسیون فوتبال ایران به شرح زیر است:

با تبریک فرارسیدن عید مبعث نزول کلام وحی بر رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص)، در شبی که بخت و اقبال با تیم ملی همراه نبود، علی رغم نمایش سراسر همت و غیرت فرزندان ملت ایران در تیم ملی، آنچه که باید می‌شد نشد و بدین سبب از بابت عدم راهیابی به ایستگاه پایانی این مسابقات از پیشگاه هواداران وفادار تیم ملی و مردم ایران عذر خواهیم.

آنچه که از این مسابقات اما برای همیشه به یادگار باقی خواهد ماند، تصویری زیبا از همدلی و همراهی آحاد ملت ایران با تیم ملی بود؛ تصویری که بی تردید در حافظه تاریخی مان جاودانه باقی خواهد ماند.

حال که رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر برای تیم ملی ایران به پایان رسید، تلاش جدیدی آغاز خواهد شد تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، با قدرت دوچندان در آوردگاه‌های آتی پیش رو حاضر شویم.

در این مجال، جا دارد از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم قوه قضائیه، فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی محترم انتظامی کشور، وزیر محترم ورزش و جوانان و همه مدیران و مسئولان خدوم که با پیام‌ها و حمایت‌های مستمر خود موجبات دلگرمی اعضای تیم ملی را فراهم آوردند سپاسگزار باشیم.

به شکل ویژه قدردان زحمات عموم اصحاب رسانه، خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان پرتلاشی هستیم که به بهترین شکل اخبار تیم ملی را پوشش دادند و نقش مهمی در این اتحاد کم نظیر داشتند.

همچنین بر پیشکسوتان ارزنده فوتبال کشور درود می‌فرستیم که در هنگامه برگزاری مسابقات دوشادوش عموم مردم در حمایت از تیم ملی کشورشان تلاش وصف ناپذیری داشتند.
در پایان از تک تک مردم شریف بابت حمایت‌ها و دعای خیری که بدرقه راه فرزندان خود داشتید، سپاسگزاریم.

ما همچنان بر عهد خود هستیم؛ تا پای جان برای ایران.
https://jahannews.com/vdcgwy977ak93n4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwy977ak93n4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of

به جای این تعارفات کسی را به سرمربی گری تیم ملی منصوب کنید که من جمیع الجهات کار آمد باشد
حسین
Iran, Islamic Republic of
فدراسیون فک میکنه به فینال رسیده داره از همه قدردانی میکن