دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

وزیر اقتصاد: پیشرفت ایران توقف ندارد

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 869531
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: روایت پیشرفت باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی هم به گوش مردم برسد، مسیر پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توقف ندارد و به هیچ نقطه‌ای از پیشرفت قناعت نمی‌کنیم.
وزیر اقتصاد: پیشرفت ایران توقف ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت، بر ضرورت انعکاس گسترده دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تأکید و اظهار داشت: در این نمایشگاه، بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم با این پیشرفت‌ها آشنا نیستند، بیان کرد: باید خلأ اطلاع‌رسانی در این زمینه برطرف شود و رویدادهایی مانند روایت پیشرفت در همین راستا برگزار می‌شود.

وزیر اقتصاد با تأکید بر ضرورت تداوم روایت پیشرفت در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، عنوان کرد: روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولیدکنندگان، مدیران، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان باید بیش از پیش به گوش مردم برسد.

خاندوزی با بیان اینکه نباید به هیچ سطحی از پیشرفت قناعت کنیم، گفت: انقلاب اسلامی همواره در مسیرهای پرفراز و نشیبی بوده است چراکه برخی کشورهای دیگر دوست ندارند رفاه، بزرگی و عزت ملت ایران را ببینند و به دنبال متوقف کردن این پیشرفت‌ها هستند.

وزیر اقتصاد در پایان با اشاره به تعهد دولت سیزدهم برای تحقق پیشرفت و رفاه ملت ایران، گفت: ملت ایران همواره به دنبال موفقیت بوده و دولت سیزدهم نیز خودش را وقف این هدف کرده است.

دولت نیازمند استفاده از ظرفیت‌های قدرتمند مردمی است
 خاندوزی  همچنین در نشست تخصصی که در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس برگزار شد است اظهارداشت: دولت نیازمند استفاده از ظرفیت‌های قدرتمند اجتماعی و مردمی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هجمه رسانه‌ای سنگینی به ما وارد می‌کند، مطرح کرد: هرچقدر بتوانیم دستاوردها را بیش‌تر به گوش مردم برسانیم، شیرینی اقدامات و تلاش‌ها بیش‌تر حس خواهد شد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه عرصه افکار عمومی مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: باید در این عرصه با قدرت‌تر و موفق‌تر عمل کنیم تا دستاوردها برای مردم تبیین شود. 
https://jahannews.com/vdcjtheovuqemiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtheovuqemiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *