يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رئیسی برای فینال جام به قطر می‌رود؟

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 869409
وزیر ورزش و جوانان گفت: فراموش نکنیم که ما با میزبان این دوره از رقابت‌ها بازی داریم و به همین خاطر پیروزی بر قطر کار سختی است اما امیدوار هستیم از جهت توانمندی مجموعه تیم ملی ما از این مرحله عبور کند و به فینال رقابت ها برسد.
رئیسی برای فینال جام به قطر می‌رود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه، 18 بهمن) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد پیش بینی نتیجه بازی ایران و قطر اظهار داشت: طبیعی است ما پیش بینی برنده بودن تیم ملی را می کنیم و امید است این اتفاق هم بیفتد.

وی اضافه کرد: فراموش نکنیم که ما با میزبان این دوره از رقابت‌ها بازی داریم و به همین خاطر پیروزی بر قطر کار سختی است اما امیدوار هستیم از جهت توانمندی مجموعه تیم ملی ما از این مرحله عبور کند و به فینال رقابت ها برسد.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، این بازی با پیروزی دو گل ایران به پایان برسد.

هاشمی در مورد سوالی برای حضور رئیس جمهور در بازی فینال گفت: خیلی بعید است که آیت‌الله رئیسی بتواند در این بازی حضور یابد.

وی در مورد اهدای پاداش به بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: در این موضوع باید فکر شود و نباید احساسی تصمیم بگیریم قهرمانی در این دوره از رقابت ها از اهمیت بالای برخوردار است چون ما بعد از انقلاب تاکنون به پیروزی در بازی نهایی نرسیده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد برگزاری برخی از مسابقات همزمان با اذان گفت: به فدراسیون فوتبال و به استان ها ابلاغ کردیم که برگزاری مسابقات به هیچ وجه تداخل با زمان اذان نداشته باشد و نه تنها  در مورد فوتبال بلکه در مورد دیگر رشته های ورزشی هم در این زمینه تاکید شده است.

هاشمی در مورد سیاست های وزارت ورزش در موضوعات کلان ورزشی اظهار داشت: ما دنبال گرفتن میزبانی مسابقات تک رشته ای هستیم چند روز گذشته هم میزبان مسابقات جام بین المللی فجر بودیم که با حضور ۲۷ کشور برگزار شد و مراسم افتتاحیه جام دو میدانی قهرمان آسیا، کسب سهمیه المپیک هم با حضور ۲۸ کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: کشورها را به داخل کشور می کشانیم تا از ظرفیت های میزبانی برای گرفتن کسب سهمیه استفاده کنیم لذا یکی از خواسته های ما از فدراسیون های ورزشی این است زیرا با برگزاری این مسابقات در کشور، هواداران ما در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا می کنند و از این فرصت هم بهرمند می شوند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: این موضوع در دستور کار سازمان خصوصی سازی است و جزئیات آن را سازمان اعلام می کند. تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده است و ما از توانمندی‌های بخش خصوصی در این حوزه استقبال می کنیم.  

هاشمی در مورد تغییر مدیران عامل استقلال و پرسپولیس گفت: اینها جزو اختیارات هیات مدیره است و ما خیلی ورود نمی کنیم، اما نگاه مردم مد نظر ما است و اگر خواسته ای وجود داشته باشد منتقل می شود نگاه مردم به همه نگاه ها در این زمینه برتر است اگر خواست مردم اینگونه باشد که تغییری صورت گیرد و منطقی باشد حتما مد نظر قرار می گیرد.

 وی در مورد اعزام تیم ملی بانوان به خارج از کشور هم گفت: در اعزام های تیم‌های ورزشی به خارج کشور تفاوتی بین آقایان و خانم‌ها نیست و در دو رشته ورزشی هم مجوز پوشش لباس اسلامی را گرفته‌ایم و مشکلی در این زمینه ندارند.
https://jahannews.com/vdcdzn0jnyt09o6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzn0jnyt09o6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *