سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

حمایت مجدد ارتش پاکستان از مردم غزه

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 868561
ارتش پاکستان روز چهارشنبه در نشستی در مقر فرماندهی نیروهای مسلح این کشور حمایت مجدد خود را از مردم غزه اعلام کرد.
حمایت مجدد ارتش پاکستان از مردم غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ارتش پاکستان روز چهارشنبه بار دیگر حمایت صریح خود را از مردم غزه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ارتش پاکستان اعلام حمایت خود از اهالی غزه را در یک جلسه در مقر ارتش این کشو در شهر «راولپندی» با ریاست ژنرال «عاصم منیر» فرمانده ارتش تکرار کرد.

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: «در این نشست نیاز فوری به آتش بس دائمی و راه حل پایدار برای مسئله فلسطین به اتفاق آرا به رسمیت شناخته شد.»

درگیری‌ها در نوارغزه امروز برای صد و هفدمین روز متوالی ادامه پیدا کرده و مقاومت فلسطین اعلام کرد که در چارچوب مقابله با اشغالگران و جنایات آن‌ها علیه مردم بی‌گناه، تانک‌های رژیم صهیونیستی و انبوه نظامیان اسرائیلی را در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

ارتش اسرائیل هم امروز ضمن تایید خبر عقب‌نشینی یک تیپ دیگر از نوار غزه، اعلام کرد که در درگیری‌های روز گذشته ۳ نظامی کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ شمار تلفات اعلامی تل‌آویو هم‌اکنون به ۵۶۰ نظامی کشته و ۲۷۸۴ زخمی رسیده است است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش اشغالگر اسرائیل امروز برای دهمین روز متوالی دو بیمارستان أمل و ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه را محاصره کرده‌اند.

توپخانه ارتش صهیونیست‌ها علاوه بر محاصره این دو بیمارستان، بامداد امروز بیمارستان العوده در محله تل‌الزعتر در شمال نوار غزه را هدف قرار داد؛ هنوز هزاران نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه در سایه محاصره بیمارستان‌ها توسط ارتش اسرائیل اعلام کرد که شمار شهدای غزه به ۲۹۶۰۰ نفر رسیده و ۶۵۹۴۹ فلسطینی مجروح شده‌اند.
https://jahannews.com/vdcb0wbw8rhb0sp.uiur.html
jahannews.com/vdcb0wbw8rhb0sp.uiur.html
برچسب ها: پاکستان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *