يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

دستگیری نامادری به اتهام قتل کودک ۹ ساله

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 868002
یک زن به اتهام قتل دختر ۹ ساله همسرش در یزد بازداشت و روانه زندان شد.
دستگیری نامادری به اتهام قتل کودک ۹ ساله
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، به دنبال اعلام فوت مشکوک یک دختر ۹ ساله یزدی در منزل، با توجه به وجود سوء ظن اولیه به پدر و نامادری وی، پرونده قضایی برای آن‌ها در دادسرای یزد تشکیل و هر دو به اتهام مسامحه و سهل‌انگاری در مراقبت از کودک که منتهی به فوت وی شده است، تفهیم اتهام و با صدور قرار تامین روانه زندان شدند.

پس از انجام تحقیقات تکمیلی و اقدامات حمایتی و مراقبتی مسئولین بهزیستی و با مشخص شدن علت تامه فوت از سوی پزشکی قانونی که حکایت از وجود آثار زیاد شکستگی و جراحات قدیمی در بدن کودک داشت و همچنین با توجه به وجود تعارضات بسیار در اظهارات نامادری که به هنگام فوت کودک در منزل بوده است، همه ادله و قرائن اتهام قتل را متوجه نامادری ساخت.

پس از طرح شکایت توسط پدرِ این کودک، نامادری به اتهام قتل عمد احضار و با تشدید تامین کیفری، درباره وی قرار بازداشت موقت صادر و در حال حاضر پرونده وی جهت ادامه تحقیقات در شعبه ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب یزد در حال رسیدگی است.
 
https://jahannews.com/vdcbgwbw5rhb0gp.uiur.html
jahannews.com/vdcbgwbw5rhb0gp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وجود شکستگی های زیاد قدیمی !!! پدر گرامی تازه الان که کار از کار گذشته یادت افتاده از زنت شکایت کنی ؟!
خدایا هیچ بچه ای رو بی مادر نکن