دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 867997
مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان وسایل نقلیه در جاده چالوس، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان خبر داد.
بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در زمان حاضر در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان بوده و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محور‌های استان البرز، ایلام، تهران، مازندران، کرمانشاه، کردستان، لرستان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، کرمان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داده است.
https://jahannews.com/vdcdn50j5yt09n6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdn50j5yt09n6.2a2y.html
برچسب ها: بارش باران برف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *