شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۸

"خلیج فارس" در معرض خطر است

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 867698
رئیس شورای شهر تهران به موضوع محیط زیست شهری اشاره کرد و نسبت به ورود فاضلاب شهر بندرعباس به خلیج فارس هشدار داد.
"خلیج فارس" در معرض خطر است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران با حضور در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: امیدواریم در اختتامیه مجمع مشورتی شوراهای اسلامی شهر به نتایج خوبی برسیم، مسائل مهم کشور و مراکز استان‌ها مطرح شود و دستاوردهای خوبی را کسب کنیم.

وی ضمن بیان اینکه سال‌هاست با مسائل شوراها دست به گریبان هستیم و اندوخته‌ای از تجربه در این زمینه داریم، افزود: بندرعباس در قیاس با دوران جنگ و‌ چندین سال گذشته که به این شهر سفر کردم تفاوت‌های زیادی کرده است.

رئیس شورای شهر تهران ضمن ابراز امیدواری برای اداره شهر و تبدیل آن به شهر نمونه بندری گفت: بندرعباس امکانات و ظرفیت‌های بالایی دارد؛ هم قطب صنعتی است و هم از نعمت دریا برخوردار است؛ امید داریم شما مسئولان شهری، شهری آرام و آسوده برای شهروندان پیش‌بینی کنید.

چمران اظهار کرد: برای احیای بافت فرسوده بایستی شهرداری با ارائه امکانات و بسته‌های تشویقی به شهروندان، مردم و سرمایه‌گذاران را به این سمت سوق دهد.

وی با بیان اینکه بافت جدید را به خارج شهر نبرید و در بافت فرسوده آن را ایجاد کنید، گفت: یکی از عوارض بلند مرتبه‌سازی نداشتن امکانات آتش‌نشانی است لذا توصیه می‌کنیم چندان به این سمت نروید.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: محیط زیست بندرعباس نیاز به توجه دارد؛ در راس آن مسئله ورود فاضلاب به دریا است. آلودگی دریا زیاد است. استفاده‌های زیادی از فاضلاب می‌توان داشت. خلیج فارس درمعرض خطر است؛ اگر دریا آلوده شود به این سادگی‌ها نمی‌توان رفع آلودگی کرد.
https://jahannews.com/vdcb9zbwwrhb00p.uiur.html
jahannews.com/vdcb9zbwwrhb00p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طبا
Iran, Islamic Republic of
شما نقداً به وضع اسف بار تهران رسیدگی کن، لازم نکرده برای شهرهای دیگه نسخه بپیچی
انواری
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم تمام مشکلات تهران را حل کردی رفتیی خلیج فارس را درست کنی
عبدالباسط
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما دوست خوب متشکرم
رضا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
موظف نمایید مسئولین شهر را برای انکه فاضلاب شهری را به خلیج فارس سرازیر نکنند
ابی
Iran, Islamic Republic of
دوستان چرا ناراحت شدن .خب دکتره دیگه رفته یه شهر مریض ویزیت کنه بیاد
Iran, Islamic Republic of
ایشان بااینکه چندین سال دوره ریاست شورای اسلامی تهران،ری بوده اندهیچ اقدامی درخصوص مشکلات جدی زیست محیطی مرکزدفن زباله کهریزک انجام ندادند
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه در شورای اسلامی شهر اقدامات موثری وخوبی انجام ندادند