چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

جزئیات لیست مستقل «محمدرضا عارف»!

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 867596
اگر آقای عارف اقدام به انتشار لیستی کنند، توافقات اولیه‌ای را به‌عنوان یک امر پیشینی و مقدماتی با اصلاح‌طلبان انجام داده‌اند.
جزئیات لیست مستقل «محمدرضا عارف»!
به گزارش جهان نيوز به نقل از آرمان امروز، در فضایی که بسیاری از اصلاح‌طلبان فاز حمایتی را برای حضور در انتخابات برگزیده‌اند و به‌نظر لیستی ارائه نخواهد داد گویا لیست عارف مستقل از اصلاح‌طلبان در حال تکمیل شده است.

«محمد عطریانفر»، تحلیلگر مسایل سیاسی و از اعضای حزب کارگزاران ارزیابی کنونی شما از آقای عارف چیست؟ آن مقبولیتی که باید درخصوص ایشان در بدنه اصلاحات ایجاد می‌شد، شکل گرفته که این روز‌ها بحث ارائه لیست از سوی آقای عارف هم مطرح است؟ به جام‌جم گفت: «به‌خاطر این عرض بنده گلایه‌هایی در دل برادر عزیزمان جناب دکتر عارف به وجود آوردیم و متأسفانه در آن مقطع یک مقدار هم شرمنده ایشان شدیم، ولی خب به هر حال این موضوع دید سیاسی من بود.

معتقد بودم گرچه برایم محرز است که جناب آقای عارف جزو شخصیت‌های دانشمند و صاحب‌نام درعرصه علم و دانش و ازاساتید برجسته دانشگاه هستند، اما باورم این بود که نمی‌توان همه ماموریت‌ها و توقعی را که از رییس دولت اصلاحات داشتیم از آقای عارف داشت و فکر می‌کردم انتظار بیجا است و این تفکر تبدیل به یک شعار آنچنانی شد که از گل آقای خاتمی لاله آقای عارف را نخواهیم دید. ولی آقای عارف شخصیت فعالی است و گروه سیاسی مرتبط با خودش را مدیریت می‌کند و نشست و برخاست‌های خودش را هم دارد… آقای عارف در یک قاعده حزبی خاصی نیست و از این حیث است که نمی‌دانم ایشان در انتخابات پیش رو چه رویکردی را پیش خواهند گرفت.»

او در پاسخ به سوال که این مقبولیت را دارند که جریان اصلاحات از آن لیست حمایت کند یا نه؟ «فکر می‌کنم اگر آقای عارف اقدام به انتشار لیستی کنند، توافقات اولیه‌ای را به‌عنوان یک امر پیشینی و مقدماتی با اصلاح‌طلبان انجام داده‌اند.»
https://jahannews.com/vdci3yavqt1aqw2.cbct.html
jahannews.com/vdci3yavqt1aqw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *