شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵

بازگشت کامران نجف‌زاده به تلویزیون؛ متفاوت و جذاب

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 867547
کامران نجف‌زاده بعد از چند سال با شمایلی متفاوت به تلویزیون بازگشته است و تلاش دارد در برنامه گفت‌وگومحور «برمودا» تجربه‌ای متفاوت از مصاحبه تلویزیونی با چهره‌ها را رقم بزند.
بازگشت کامران نجف‌زاده به تلویزیون
به گزارش جهان نيوز، در روزهایی که تلویزیون برگ برنده‌هایش را برای احیای دوباره، یکی پس از دیگری روی میز می‌گذارد، کامران نجف‌زاده اجرای یک برنامه گفتگو محور تحت عنوان «برمودا» را برعهده گرفته است و سعی می‌کند با شیوه‌های جالبی از تیتراژ گرفته تا سوالات از مهمانان، این برنامه را برای مخاطبان دیدنی کند.

تا پیش از این عادت داشتیم با تماشای برنامه‌های گفت‌وگو محور، پای صحبت‌های مجری با یک بازیگر یا چهره شناخته شده بنشینیم، اما نجف‌زاده تلاش کرده تا برنامه‌ای را پیش روی مخاطبان بگذارد که متفاوت است و نگاه «ژورنالیستی» در آن اصالت دارد.

او با نریشن ابتداییِ برنامه به معرفی مهمانان می‌پردازد و در انتها به مهمان شب بعد زنگ می‌زند تا از حضورش در برنامه مطمئن شود و در اواسط برنامه هم محمود بصیری وارد می‌شود و با آوردن چای از آن‌ها پذیرایی می‌کند.

کامران نجف‌زاده چگونه به آنتن بازگشت؟
«کامران نجف‌زاده با چهره‌ای جدید به تلویزیون بازگشت.» در چند روز اخیر اگر نام کامران نجف‌زاده را در اینترنت جستجو می‌کردید با این عبارت مواجه می‌شدید که به تیتر بیشتر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها تبدیل شد.

برنامه «برمودا» جدیدترین فعالیت نجف‌زاده بعد از بازگشت به وطن محسوب می‌شود که اوایل دی ماه تیزر این برنامه منتشر شد؛ تیزری که نشان می‌داد او با یک چمدان از هواپیما پیاده می‌شود و در انتها هم می‌گفت: «من برگشتم، هفت سال دیرتر، هفت سال پیرتر.»
این اولین‌بار است که نجف‌زاده در یک برنامه گفت‌وگو محور به عنوان مجری حضور دارد و پیش از پخش آن با انتشار عکس‌هایش در این برنامه، کاشت موهایش با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد.

برنامه «برمودا» از ۳۰ دی روی آنتن شبکه نسیم رفت و محسن نجفی سولاری تهیه‌کنندگی و فواد صفاریان‌پور کارگردانی آن را برعهده دارند که با شعار «به وقت پیدا شدن» تولید می‌شود.

نجف‌زاده در برنامه «برمودا» سعی می‌کند با سوالاتی که از مهمانان‌اش می‌پرسد، ناگفته‌هایی از زندگیِ آن‌ها را آشکار کند.

او در ابتدای برنامه به معرفی چهره‌ای که قرار است مهمان‌اش باشد، می‌پردازد و بعد در مقابل آن‌ها می‌نشیند و برنامه را آغاز می‌کند.

نجف‌زاده در اولین قسمت از برنامه میزبان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بود که در انتها از او خواست روپایی بزند و این بخش از برنامه در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت.

همچنین در دومین قسمت از برنامه «برمودا» اسدالله یکتا در مقابل نجف‌زاده نشست و درمورد چگونگی ورودش به عرصه تئاتر و سینما و همچنین درباره اینکه در مقطعی ناچار به فروش سیگار شده بود، صحبت کرد.

یکی از نکات جالب برنامه این است که وقتی نجف‌زاده مشغول گفتگو با مهمانان است، محمود بصیری با یک سینی چای می‌آید و به این شکل از مهمان و مجری پذیرایی می‌کند تا فضای گفت‌وگو از یکدستی خارج شود و برنامه ریتم بهتری پیدا کند.

این شمایل از بصیری، برای مخاطبان یادآور شخصیت منوچهر سلطان‌آبادی در سریال «بدون شرح» است که به دم کردن چای‌های لب‌سوز معروف بود.

حاشیه‌های نجف‌زاده؛ ماجرای پناهندگی چه بود؟
کامران نجف‌زاده بعد از اینکه سال‌ها در بخش خبر صداوسیما مشغول به کار بود و برنامه پربازدید «صرفا جهت اطلاع» را در بخش خبری ۲۰:۳۰ تولید می‌کرد، اول به پاریس و بعد از مدتی به آمریکا رفت. در حقیقت او از اواخر سال ۹۴ به عنوان نماینده صداوسیما به نیویورک اعزام شد و در سال‌های اخیر در آن‌جا فعالیت داشت.

نجف‌زاده سال گذشته اعلام کرد که از خبرنگاری خداحافظی کرده است و همین موضوع باعث شد تا شایعاتی درباره او مطرح شود که دیگر قرار نیست به ایران برگردد.

او همچنین در ویژه برنامه سال تحویل ۱۴۰۲ در شبکه نسیم ضمن اشاره به این نکته که از خبرنگاری خداحافظی کرده است، گفت به زودی با برنامه‌ای گفتگو محور به شبکه نسیم می‌آید و این گفته‌های او باعث شد تا خبر مهاجرت‌اش به آمریکا تکذیب شود.

در ابتدا قرار بود او با برنامه «اتاق مخفی» به تلویزیون برگردد، اما در نهایت به «برمودا» تغییر نام داد که تا به حال دو قسمت از آن از شبکه نسیم پخش شده است.

برنامه‌ای که نجف‌زاده سعی کرده نسبت به برنامه‌های گفتگو محور دیگر متفاوت باشد و احتمالا در آینده می‌تواند به یک برنامه پرمخاطب تبدیل شود.

باید دید این خبرنگار سابق صداوسیما که ظرفیت بالایی برای تزریق نگاه ژورنالیستی و چالشی به یک برنامه گفت‌وگومحور دارد، چقدر می‌تواند تنور «برمودا» را در ادامه داغ کند و آیا این برند مانند «صرفا جهت اطلاع» می‌تواند چنان اعتباری پیدا کند که برخی مهمانان شاخص از حضور در آن هراس داشته باشند؟‌ آیا تکیه بر صندلی داغ این برنامه برای کسی می‌تواند خطر داشته باشد؟
https://jahannews.com/vdceef8vfjh8pni.b9bj.html
jahannews.com/vdceef8vfjh8pni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
افرادی مثل ایشون چرا باید این همه سال امریکا باشند و بعد از بازگشت هم کرسی صدا و سیما رو تصاحب کنند؟ ولی خیلی از آدم های فعال این سالها الان خانه نشین باشند!!!!
Iran, Islamic Republic of
ماموریت بودند ایشون ، توانایی خیلی زیادی هم داره ، مثل بعضی ها هم نقاب نداره
Iran, Islamic Republic of
ماموریت ؟!!!!چند سال ماموریت؟!!!!! اگه که توانایی زیادی دارند چرا نموندن تا از توانایی هاشون استفاده بشه؟
Iran, Islamic Republic of
صدا سیما از تمام ظرفیت های نیروهاش میبایستی استفاده کنه نباید بیخیال باشه
Iran, Islamic Republic of
در گفتمانش ناامیدی موج می زند این نجف زاده نجف زاده 20و 30نیست