چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

دو زورگیر در پایتخت دستگیر شدند

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 867349
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره زورگیری اعتراف کردند.
دو زورگیر در پایتخت دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا تهران بودند که به ۲ مرد جوان سوار بر موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از شهروندان حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، در یک عملیات منسجم و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موتورسیکلت متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: کلیه مال باختگان شناسایی و متهمان به همراه پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
https://jahannews.com/vdceef8vojh8pxi.b9bj.html
jahannews.com/vdceef8vojh8pxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *