شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

شرط بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 867337
پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر بازگشت مهران مدیری برای ساخت یک سریال در تلویزیون، ناصر قدیر کاشانی،‌ تهیه کننده برنامه «دورهمی» در گفتگو با خبرنگار فارس این شایعه را تکذیب کرد و بازگشت مدیری به تلویزیون را منوط رای دادگاه شکایت صدا و سیما از او دانست.
شرط بازگشت مهران مدیری به تلویزیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در ماه‌های اخیر اخبار متعددی از کشمکش‌های میان صداوسیما و مهران مدیری بر سر ناتمام ماندن فصل پایانی «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مدیری منتشر شده است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده دورهمی نیز اعلام کرده بود که «موضوع شکایت سازمان صداوسیما از آقای مدیری، توسط وکلا و نمایندگان حقوقی سازمان صداوسیما و به صورت جدی از مرجع قضایی در حال پیگیری است تا خسارت‌هایی که آقای مدیری با پخش کلیپ در فضای مجازی به سازمان صدا و سیما وارد کرده‌اند را دریافت کنند.»

تهیه کننده دورهمی از شکایت متقابل خود از سازمان صداوسیما بابت دریافت مطالبات نیز خبر داده بود. او با اعلام اینکه هیچ تعهدی برای تولید و تحویل برنامه دورهمی به سازمان ندارد، دلیل شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری را انتشار یک ویدئو در فضای مجازی عنوان کرده است.

به گفته تهیه کننده دورهمی «ادعای سازمان این است که پس از آن دیگر امکان پخش تصویر آقای مدیری از صدا و سیما وجود ندارد. در نتیجه دیگر امکان پخش سریال‌هایی که آقای مدیری در آن بازی کردند هم از صدا و سیما وجود ندارد» و او باید ضرر و زیان و خسارات وارد شده را پرداخت کند.

قوانین و مقررات تکلیف را روشن می‌کند!
چندی پیش پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما نیز درباره ماجرای شکایت از مهران مدیری گفته بود که «دوستان ما در بخش حقوقی در حال بررسی و پیگیری هستند. این طبیعی است که یک سازمان به لحاظ حقوقی با افراد و موسسات مختلف، در اشکال مختلف با مشکل روبه‌رو شود و بالاخره قوانین و مقررات تکلیف را روشن می‌کند.»

پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر بازگشت مهران مدیری برای ساخت یک سریال در تلویزیون، ناصر قدیر کاشانی،‌ تهیه کننده برنامه «دورهمی» در گفتگو با خبرنگار فارس این شایعه را تکذیب کرد.

قدیر کاشانی در واکنش به شایعه خبر بازگشت مهران مدیری به تلویزیون به خبرنگار فارس گفت: صحت چنین شایعه‌ای امکان ندارد چرا که بر اساس شکایت مسئولان حقوقی سازمان صداوسیما، آقای مدیری باید صدها میلیارد تومان خسارت بابت عدم پخش این برنامه و تبلیغات ناشی از آن به صداوسیما بپردازد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم رأی دادگاه چه خواهد شد.»

45 قسمت از فصل پنجم «دورهمی» آماده پخش است
او در خصوص تولید فصل پنجم برنامه «دورهمی» نیز اعلام کرد که «45 قسمت از فصل پنجم «دورهمی» آماده پخش است و تحویل صداوسیما شده است. اما مسئولان تلویزیون حاضر به پخش این برنامه نیستند و معتقدند مهران مدیری باید غرامت عدم پخش این برنامه را بپردازد.»

آبان ماه سال جاری بود که ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه دورهمی با انتشار نامه‌ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اعلام کرد که اسنادی مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری و تهیه‌کننده برنامه دورهمی، به دفتر سخنگوی قوه قضاییه ارائه داده است.
نامه تهیه کننده دورهمی به سخنگوی قوه قضائیه

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی نیز همان زمان درباره سرنوشت برنامه «دورهمی» پس از انتشار ویدیو توسط مهران مدیری گفت: برنامه‌هایی که صداوسیما برایشان هزینه می‌کند، باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد؛ هرگاه برنامه‌ای از این شکل خارج شود، مورد استقبال مخاطبانمان واقع نمی‌شود و ما هم از آن استفاده نمی‌کنیم. استعداد در جامعه زیاد است و طبیعت رسانه هم ایجاب می‌کند که استعدادها دائماً شناسایی شوند و به نیروهای تازه‌نفس میدان داده شود تا ما محدود در یک مرحله نشویم.

به گزارش فارس، تازه‌ترین ساخته سینمایی مهران مدیری با نام «ساعت ۶ صبح» نیز امسال نتوانست به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند و در رابطه با دلایل پذیرفته نشدن فیلم مدیری نیز گفته می‌شود «ساعت ۶ صبح»کیفیت حضور در جشنواره ندارد. مدیری این روزها برنامه «اسکار» را در شبکه نمایش خانگی اجرا می‌کند.
https://jahannews.com/vdcbfzbwzrhb0fp.uiur.html
jahannews.com/vdcbfzbwzrhb0fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
این صدا و سیما است که باید شرط بگذارد،‌نه مدیری!!!! بعضی ها خیلی پررو شده اند و تکراری که بازهم طلبکارند.
Iran, Islamic Republic of
با این طرز رفتارش با لگدزنندگان به ایران...خیلی حقیر میشه صدا و سیما
محمد
Iran, Islamic Republic of
از جمله مزخرفترین برنامه ها دورهمی بود که وقت مردم را با مصاحبه با سلبریتی ها هدر می داد ، حالا دوباره مدیران محترم سیما دنبال پخش مجدد آن هستند ازبه خدا پناه می بریم .