شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
سردار رادان:

امنیت در سیستان و بلوچستان برقرار است

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 867320
فرمانده کل انتظامی کشور، سردار احمدرضا رادان می‌گوید: امروز امنیت در سیستان و بلوچستان به لطف خدا و تلاش مأموران انتظامی و امنیتی برقرار است.
امنیت در سیستان و بلوچستان برقرار است
به گزارش جهان نيوز، امروز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ فرمانده کل انتظامی سردار احمدرضا رادان در حاشیه یادواره شهدای فرماندهی انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران به حادثه راسک اشاره و اظهار داشت: همان‌طور که قول داده بودیم فرزاندانمان تک تک متجاوزان در حادثه راسک را تعقیب کنند، همکاران ما توانستند با لطف خدا و اشراف اطلاعاتی تعدادی از این افراد را دستگیر کنند که اعترافات آنها دال بر حضور در آن عملیات تروریستی بوده و همچنین گفتند که طراحی کرده بودند که پایگاه را کاملاً متصرف شوند که با مقاومت جانانه ماموران پلیس مواجه شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز در حوزه سراوان بچه‌های ما را مورد تهدید قرار دادند و مأموران ما چند روز طوفانی را با اشراف عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته و تعدادی تروریست را دستگیر کردند.

سردار رادان در ادامه به وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اعلام کرد: امروز امنیت در سیستان و بلوچستان به لطف خدا و تلاش ماموران انتظامی و سپاه برقرار است و تلاش داریم تمام تهدیدات را رفع کنیم.
https://jahannews.com/vdcdx50jzyt09s6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdx50jzyt09s6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *