دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کشف کارگاه تولید و توزیع مواد محترقه

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 867216
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد محترقه در محله تهرانپارس خبر داد.
کشف کارگاه تولید و توزیع مواد محترقه
به گزارش جهان نيوز به نقل از پلیس، سرگرد محمد زیدی گفت: پس از کسب خبری مبنی بر نگهداری مواد محترقه در یک کارگاه تولیدی در شرق تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارگاه مورد نظر را شناسایی کردند و پس از هماهنگی هائی قضایی به محل کارگاه اعزام شدند.

سرگرد زیدی بیان داشت: ماموران در بازرسی از این کارگاه، ۲۵ کیلوگرم مواد محترقه و ۴ هزار و ۱۵۳ عدد انواع مواد محترقه خطرناک خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان این که متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد؛ از شهروندان خواست: پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت فروشندگان مواد محترقه و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
https://jahannews.com/vdchzqn6-23n-id.tft2.html
jahannews.com/vdchzqn6-23n-id.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *