يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دستگیری زورگیر کودکان ۷ تا ۹ ساله

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 867210
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری زورگیری که از کودکان سرقت می‌کرد، خبر داد.
دستگیری زورگیر کودکان ۷ تا ۹ ساله
به گزارش جهان نيوز به نقل از پلیس، سردار علی، ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در دی ماه سال جاری و شکایت والدین این کودکان مبنی بر انتقال وجه از حساب بانکی‌شان، بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ متهم با پرسه زنی در اطراف خودپرداز‌های بانک‌های جنوب تهران، دختران و پسران ۷ تا ۹ ساله را که قصد برداشت پول از عابر بانک داشتند با سلاح سرد تهدید و پس از دریافت رمز عابر بانک اقدام به انتقال و برداشت وجه از کارت همراه کودکان می‌کرده است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی گسترده هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می‌کرد، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتا به زورگیری از کودکان به شیوه‌های مختلف معترف شد.

سردار، ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است، اضافه کرد: متهم به همراه ۴ مال باخته به مرجع قضایی معرفی شد.
https://jahannews.com/vdcb8zbwgrhb05p.uiur.html
jahannews.com/vdcb8zbwgrhb05p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *