دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

کشف ۳ میلیارد تومانی اسباب بازی قاچاق

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 867157
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ میلیارد تومانی اسباب بازی و بلوریجات قاچاق در شرق تهران خبر داد.
کشف ۳ میلیارد تومانی اسباب بازی قاچاق
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۹ هزار عدد اسباب بازی و بلوریجات قاچاق از یک انبار خبرداد.

سرهنگ کارآگاه افشاری تصریح کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی به سوله‌ای در شرق تهران منتقل، تخلیه و دپو شده است که در ادامه با وانت به بازار ارسال می‌شود؛ در بازرسی از محل مشخص گردید مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع اسباب بازی و بلوریجات در محل دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است خاطرنشان کرد: کالا‌های کشف شده شامل تعداد ۱۲۵۷۶ عدد بلوریجات به مارک لومینارک و تعداد ۳۶۸۶۲ عدد انواع اسباب بازی محصول کشور‌های امارات و چین بود که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.
https://jahannews.com/vdcbszbwzrhb08p.uiur.html
jahannews.com/vdcbszbwzrhb08p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکند، ولی تهران شهر مرزی نیست چطوری این همه کالای قاچاق تا وسط ایران میاد؟