شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

گیاهی برای تسکین سرفه در فصل سرما

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 866805
چای مریم گلی به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان سرفه کاربرد دارد زیرا این گیاه خاصیت خلط‌آوری و ضدالتهابی دارد، مصرف مرتب چایی مریم گلی، سرفه و گلو درد را تسکین می‌دهد.
گیاهی برای تسکین سرفه در فصل سرما
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در فصل سرما معمولا افراد سرما خورده و دچار سرفه‌های خشک می‌شوند، برای درمان این سرفه‌ها می‌توان از دم‌نوش مریم‌گلی استفاده کرد.

مریم‌گلی گیاهی دارای گل‌های زیبا است و رایحه و عطری خوش‌بو دارد و طعم آن بسیار تلخ است.

از جمله خاصیت‌های این گیاه حفظ سلامت پوست، درمان آکنه، ریزش مو، سلامت دندان، سلامت قلب و تسکین سرفه است.

چای مریم‌گلی به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان سرفه کاربرد دارد، زیرا این گیاه خاصیت خلط‌آوری و ضدالتهابی دارد، مصرف مداوم چای مریم گلی، سرفه و گلو درد را تسکین می‌دهد.

مریم گلی گیاهی موثر برای درمان افسردگی
طبق بررسی‌های محققان اسانس مریم‌گلی می‌تواند در درمان افراد مبتلا به افسردگی موثر باشد. همچنین این داروی گیاهی با ترشح هورمون دوپامین که باعث ایجاد احساس خوب در فرد می‌شود، مرتبط است.

استشمام اسانس گیاه مریم‌گلی برای تقویت آرامش موثر است زیرا این گیاه آرام‌بخش و مقوی اعصاب است و به کاهش استرس و آرامش اعصاب کمک می‌کند.

طرز تهیه دمنوش مریم گلی
۲ قاشق سوپ خوری برگ‌های گیاه مریم‌گلی تازه یا یک قاشق سوپ خوری برگ مریم‌گلی خشک را به یک لیوان آب جوش اضافه کنید و روی آن را بپوشانید، چند دقیقه صبر کنید و سپس از صافی عبور دهید و میل کنید.
https://jahannews.com/vdcawinam49nia1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawinam49nia1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *