يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دستگیری کلاهبردار ۲۵۰۰ میلیاردی

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 866631
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به جرم کلاهبرداری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی محکوم و متواری شده بود در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری کلاهبردار ۲۵۰۰ میلیاردی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار حمید علینقیان‌پور در این خصوص، اظهار داشت: در پی وصول حکم جلب فردی که به جرم کلاهبرداری 2 هزار و 500 میلیارد ریالی محکوم، اما متواری بود موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم دارای 16 فقره پرونده مفتوح و جاری در شعب مختلف دادسرا و اجرای احکام اصفهان بود، افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات خاص و دقیق اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی گسترده سرانجام سرنخ‌هایی از حضور و تردد متهم در یکی از مناطق شهرستان اصفهان به‌دست آمد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران با طراحی یک عملیات ویژه و حساب شده محل را به محاصره درآورده و فرد مذکور پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند در یک اقدام به موقع و ضربتی دستگیر و به سازمان اطلاعات انتظامی استان اصفهان منتقل و پس از مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به جرم خود اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی با هشدار به کسانی که با سوءاستفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان و هدر دادن سرمایه‌هایشان می‌کنند، گفت: این افراد مطمئن باشند که هیچ راه فرار و گریزی ندارند و عاقبت با دستان قدرتمند پلیس گرفتار شده و باید در پیشگاه قانون پاسخگوی اعمال خود باشند.

علینقیان‌پور با بیان اینکه کلاهبرداران با شیوه و شگردهای مختلف در کمین افراد ساده و زودباور هستند، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم از اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس که ادعای پرداخت سودهای کلان در ازای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلفی از جمله رمرز ارز، واردات و صادرات، پروژه‌های ساختمانی و غیره می‌کنند خودداری و فریب ظاهر شیک و دفترکار و اسناد و مدارک جعلی و قلابی آنان را نخورند و در صورت مشکوک شدن به چنین افرادی سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن 110 و یا مراجعه به یکی از مراکز انتظامی و یا اداره جعل و کلاهبرداری پلیس اگاهی استان اصفهان موضوع را مطرح تا در اسرع وقت با گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.
https://jahannews.com/vdchx-n6z23n--d.tft2.html
jahannews.com/vdchx-n6z23n--d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *