دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

قایدی: فکر نمی‌کردم به تیم ملی دعوت شوم

سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 866526
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تعطیلات به ایران آمده بودم و فکر نمی‌کردم به تیم ملی دعوت شوم.
قایدی: فکر نمی‌کردم به تیم ملی دعوت شوم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدی قایدی بازیکن تیم ملی ایران دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: خیلی خوشحالم در ترکیب اولیه تیم ملی بودم آنهم در جام ملت‌ها و اولین گل خود را زدم. این مهم بود که گام اول را محکم برداریم و خداروشکر توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: بازی‌های تیم من در امارات تمام شده بود و من برای تعطیلات ایران بودم و فکر نمی‌کردم دعوت شوم و الان اینجا هستم تا به تیم ملی کمک کنم. آرزوی هر بازیکنی است در ترکیب تیم ملی در کنار چنین بازیکنان با کیفیت بازی کند و خوشحالم توانستم از پاس علیرضا جهانبخش به نحوه احسن استفاده کنم و گل بزنم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم در این جام شاهد شگفتی‌سازی برخی تیم‌ها باشیم. نمی‌دانم بازی تاجیکستان، ازبکستان، ژاپن و ویتنام را دیده باشید به نظرم این تیم‌ها می‌توانند شگفتی‌ساز شوند. ما تلاش می‌کنیم تا فینال پیش برویم.
https://jahannews.com/vdcauinai49nim1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauinai49nim1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *