سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ره صد ساله را یک‌شبه رفتند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 865818
من بی‌قرارم، بی‌قرارم! آتشی در دل من است که مرا بی‌تاب کرده است
ره صد ساله را یک‌شبه رفتند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، مجتبی همتی‌فر در کانال شخصی خود در پیام‌رسان ایتا به یاد دانشجومعلم شهیده فائزه رحیمی، از شهدای فاجعه تروریستی کرمان، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در دیدار خانواده‌های شهدای فارس مورخ ۱۳/۲/۱۳۸۷ به اشتراک گذاشت.

معظم له در این دیدار فرموده‌اند: «در میان همین شهدای عزیز شما شیرازی‌ها و فارسی‌ها در یک وصیتنامه‌ای خواندم که شهید می‌گوید: من بی‌قرارم، بی‌قرارم! آتشی در دل من است که مرا بی‌تاب کرده است؛ به هیچ چیز دیگر آرامش پیدا نمی‌کنم مگر به لقا تو؛‌ای خدای محبوب عزیز! این سخن یک جوان است! این همان چیزی است که یک سالک و یک عارف، بعد از سال‌ها مجاهدت و سال‌ها ریاضت ممکن است به آنجا برسد، اما یک جوان نوخاسته، در میدان نبرد و در میدان جهاد آنچنان مشمول تفضل الهی قرار می‌گیرد که این ره صد ساله را یکشبه می‌پیماید و این احساس بی‌قراری و شوق از سوی پروردگار پاسخ مناسب می‌یابد. خود این شوق هم لطف خدا و جاذبه حضرت حق متعال است. این شگفتی بزرگی است.»
https://jahannews.com/vdcdfk0jjyt09j6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfk0jjyt09j6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *