دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

جزئیات اجرای یک ابر پروژه توسط پلیس راهور

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 865543
رییس پلیس راهور گفت: سعی داریم تا به‌زودی یک ابر پروژه‌ای با عنوان «طراحی مدل حکمرانی راه» را آغاز کنیم، این مدل مبتنی بر معماری آینده فراجا است.
جزئیات اجرای یک ابر پروژه توسط پلیس راهور
به گزاذرش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سعی داریم تا به‌زودی یک ابر پروژه‌ای با عنوان «طراحی مدل حکمرانی راه» را آغاز کنیم، این مدل مبتنی بر معماری آینده فراجا است.

وی افزود: هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند بر اساس تصمیمات بخشی و داخلی موفق باشد و معتقدم باید برای هدف اصلی خود که کاهش جان‌باختگان تصادفات است با دیگر دستگاه‌ها به‌ویژه دولت، مجلس و قوه قضائیه همراه باشیم.

حسینی گفت: اگر پلیس تقویت شود، پلیس پتانسیل تأثیرگذاری مستقیم در صرفه‌جویی خساراتی که تصادفات بر روی دست کشور می‌گذارند را دارد.

رئیس پلیس راهور گفت: باید از امروز به بعد برای هر اقدامی که در پلیس راهور انجام می‌شود یک پیوست اجتماعی و یک پیوست کاهش تصادفات تعریف شود.
https://jahannews.com/vdci5wavpt1aqw2.cbct.html
jahannews.com/vdci5wavpt1aqw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *