شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

سردار رادان: ایجاد شک ترفند امروز دشمنان است

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 865431
فرمانده کل انتظامی کشور می‌گوید امروز دشمنان با ایجاد شک و تردید به دنبال درگیر کردن جوانان هستند.
سردار رادان: ایجاد شک ترفند امروز دشمنان است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امروز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: در ابتدا به پیشکسوتان دفاع مقدس که هم اکنون نیز با عنایت خداوند نقش پیشکسوتی در نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده دارند عرض سلام و ادب و احترام دارم و به یکایک شما عزیزان خدا قوت می گویم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در ایامی هستیم که سالگرد شهادت مرد میدان و سردار دلها را پشت سر گذاشتیم و خبر شهادت سیدرضی از همرزمانش نیز بر غم ما افزود و در کرمان نیز شاهد حمله کوردلان به خانواده ها و کودکان بودیم و همه این اتفاقات به حادثه تروریستی راسک اضافه شد و غم مان را افزونتر کرد. از خداوند متعال می خواهم هر آنچه به زبان می آورم در راستای اهداف شهدا و به نوعی به سمتی باشد که بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در حادثه کرمان از اولین نفراتی بودم که در صحنه حاضر شدم، گفت: در این حادثه فردی بود که هشت تن از بستگان نزدیک خود را از دست داده بود و یکی دیگر از بستگانش نیز در بیمارستان بستری بود اما روحیه عجیبی داشت و من را به یاد دوران دفاع مقدس انداخت، امروز خانواده‌های شهدا با همان روحیه در برابر دشمن ایستاده‌اند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در رابطه با بازدیدی که از نمایشگاه دستآوردهای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس داشت، اظهار داشت: واقعا پیشرفت های به دست آمده در این حوزه چشمگیر بود و به نوعی از این همه اتفاقات رو به جلو که با دنیای امروز در حال پیشرفت است، غافلگیر شدم.

وی ادامه داد: در حوزه انتظامی وظیفه خود می دانیم که بیش از این در خدمت بنیاد باشیم چه از لحاظ مادی و چه از منظر معنوی چراکه هزینه کرد در این حوزه را درآمدزایی می دانیم.

سردار رادان تاکید کرد: قطعا همکاری های مسئولان بنیاد ما را به سمتی خواهد برد که اهداف مشخص شده در این مسیر محقق شود به طور مثال کاهش تصادفات کاروان‌های راهیان نور که به آن دست یافته ایم نشانه این همکاری و تعامل است.

فرمانده کل انتظامی گفت: ایثار، گذشت، تاب آوری مردم و رزمندگان، ولایت پذیری و وحدت و انسجام دوران دفاع مقدس و همه آنچه که تا امروز بر ایران اسلامی گذشته تا ماندگار بماند همگی از ارزش های انقلاب و نظام محسوب می شوند و ماموریت حفظ و نگهداری آنها وظیفه ای بس خطیر است؛ همانند امنیت که باید از آن حفاظت نمود تا استمرار یابد و پایدار شود و از ایجاد آن مهمتر است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز نقشه دشمن ایجاد شک و تردید در میان جوانان است و با به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی قصد دارد اذهان مردم را به سمت و سویی مخالف ارزش های نظام سوق دهد.

سردار رادان تاکید کرد: باید بتوانیم دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم تا جمعیت بیشتری از جوانان که امروز، دشمن در پی آسیب رساندن به روح و جان آنهاست و تلاش دارد ناامیدی را به رگ و پی شان تزریق کند، جذب کنیم و راه روشن سعادت را برایشان نمایان سازیم.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به این که باید جوانان را ترغیب کنیم آثار صحنه‌های جنگ و دفاع مقدس را ببینند و بدانند که در دوران دفاع مقدس در گرما و سرما ودیگر سختی ها جوانان این مرز و بوم با چه شجاعت و جسارتی دشمن مهاجم تا بیخ و بن مسلح را به عقب راندند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این آثار سراسر ایثار و از خودگذشتگی است در حالی که موشک در دزفول زده می‌شد مردم می‌آمدند و شعار به نفع انقلاب و علیه دشمن می‌دادند؛ ولایت پذیری در دفاع مقدس و در پشت جبهه‌ها بالا بود همه‌ به حرف امام بودند.
سردار رادان ادامه داد: همبستگی و وحدت از جمله مواردی بود که ارزش داشت و باید حفظ شود و یکی از ماموریت‌های بنیاد تلاش برای حفظ این وحدت است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در گذشته هجمه‌های دشمن به جنگ سخت خلاصه می شد اما امروز این جنگ سخت به جنگ شناختی ترکیبی تبدیل شده که اذهان را هدف قرار داده و حتی با انتشار یک اتفاق نیفتاده تمام تلاش خود را می کند که شک و تردید را در افکار ایجاد کند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که امروز دشمنان با ایجاد شک و تردید به دنبال درگیر کردن جوانان ما هستند، خاطرنشان کرد: در خصوص جوانان یک عملیات مداوم توسط دشمن به وجود آمده و ما باید یک عملیات مداوم در برابر آن‌ها داشته باشیم.

وی گفت: امروز جوانان هدف دشمن هستند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید برای جوانان برنامه داشته باشد؛ خوشبختانه امروز اقدمات خوبی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.
https://jahannews.com/vdcexn8vzjh8pei.b9bj.html
jahannews.com/vdcexn8vzjh8pei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تنها عاملی که میتونه جلوی ایجاد هرگونه اشاعه تشکیک در درستی و اصالت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جامعه بگیره ,مدیریت صحیح , دوراندیشانه و دلسوزانه همراه با تلاش و کوشش شبانه روزی و جهادی مسئولین بخصوص مدیران ارشد و میانی در هر سه قوه است.
اکثرا مردم دیگر از مرحله ی شک گذر کرده و به مرحله ی یقین رسیده اند.... کسانی که هنوز شک دارند دارای بهره هوشی پائینی هستند.