دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

واکنش بهرنگ علوی به حرف‌های علی کریمی

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 865146
بازیگر فیلم‌های سینمایی «شادروان»، «گیجگاه» و «شهربانو» گفت: کسانی که به جنایت می‌خندند از تروریست‌هایی که اسلحه و بمب دارند و آدم می‌کشند بی‌رحم‌تر هستند.
واکنش بهرنگ علوی به حرف‌های علی کریمی
به نقل از ایرنا، بهرنگ علوی با تاکید بر این که حادثه تروریستی کرمان را محکوم می‌کنم بیان کرد: هر گونه کودک‌کشی و جنایت در هر نقطه دنیا از نظر من اقدامی غیرانسانی و وحشیانه است. بسیار ناراحت و متاثر هستم از این‌که زن و بچه بی‌گناه در خیابان کشته‌اند. من این اتفاق تلخ را به مردم کرمان و همه ایرانیان تسلیت عرض می‌کنم.

دارنده دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر درباره برخی بازخوردهای توهین‌آمیز به این اتفاق گفت: من آدم صادقی هستم و خیلی جاها چوب صداقتم را خورده ام. به نظر من از تروریست بی رحم تر آدم هایی هستند که به جنایت می خندند و برایش جُک می سازند. این افراد از تروریستی که اسلحه و بمب دارد بی‌رحم‌تر هستند.

این بازیگر با اشاره به واکنشی که نسبت به حادثه کرمان در فضای مجازی داشت توضیح داد:

در برابر جنایت اگر سکوت کنید جای تعجب دارد. چنین حادثه‌ای خدای ناکرده ممکن است برای یکی از عزیزان ما هم اتفاق بیفتد و طبیعی است که همه ناراحت شویم. چرا که هموطن من و شما به ناحق کشته شده اند. همه شهدای این حادثه مثل اعضای خانواده ما هستند.

عصر چهارشنبه- ۱۳ دی ماه- همزمان با چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت یاد این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی به وقوع پیوست.

در این عملیات، ۲ انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان؛ در ۷۰۰ متری مزار شهیدسلیمانی و در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی رخ داد و ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.
https://jahannews.com/vdchkmn6-23n-zd.tft2.html
jahannews.com/vdchkmn6-23n-zd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت به شرافت و مرادنگی هنرمند فرهیخته جناب آقای علوی.