شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سردار رُمی یا سردار ایرانی؟

يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 864492
بازیکن مدعی تعصب در تیم ملی فوتبال یک آزمون را با خطا پشت سر گذاشت.
سردار رُمی یا سردار ایرانی؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار آزمون روز ۴ شهریور ۱۴۰۲ با عقد قراردادی قرضی از باشگاه بایرلورکوزن آلمان به رم ایتالیا پیوست تا تجربه بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو را به دست آورد.

حضور مهاجم گنبدی تیم ملی در جمع گلادیاتورهای رمی را می‌توان یکی از بهترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران تعبیر کرد اما از همان روزهای ابتدایی این انتقال، انتشار یک خبر در رسانه‌های ایتالیایی به شدت اهالی فوتبال کشورمان و کادرفنی تیم ملی را نگران کرد.

در قرارداد آزمون با رم بندی وجود دارد که او بدون مجوز باشگاه نمی‌تواند در جام ملت‌ها شرکت کند. خبری که نه سردار آزمون و نه مسئولان فدراسیون و تیم ملی تا امروز که لیست ۲۷ نفره ایران برای جام ملت‌ها اعلام شد، واکنش شفافی به آن نشان نداده و حتی این بازیکن پس از اعلام اینکه در مورد قراردادش حتی به پدر خود هم توضیح نمی‌دهد، پس از بازی با هنگ‌کنگ هم در ورزشگاه آزادی به خاطر طرح سوالی در این خصوص با حالت قهر، ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

در فاصله ۲ روز تا پایان مهلت اعلام لیست تیم ملی برای اعزام به قطر، صبح امروز بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد فدراسیون و مدیران این تیم همچنان با باشگاه رم ایتالیا در حال مذاکره هستند تا شرایط برای حضور آزمون در این مسابقات فراهم شود.

در شرایطی که همزمان با جام ملت‌های آسیا، جام ملت‌های آفریقا هم برگزار می‌شود آزمون را می‌توان اولین بازیکن از جمع ستارگان ریز و درشت ۴۸ تیم حاضر در این ۲ تورنمنت دانست که به این دلیل برای حضورش در مسابقات مشکل ایجاد شده است.

حال باید این سوال را از این ملی‌پوش که ادعای تعصب به پیراهن تیم ملی دارد پرسید که زمان عقد قرارداد با علم به این موضوع که چنین بندی می‌تواند افتخار همراهی ایران در جام ملت‌ها را به خطر اندازد، حاضر به امضای قرارداد شده است؟ درصورت اینکه جواب این سوال آری است اما نمی‌توان این اتفاق را نشانه ترجیح پیراهن باشگاهی به ملی دانست؟

از طرفی باید از مدیران فدراسیون و قلعه‌نویی پرسید آیا آزمون این موضوع را به اطلاع‌شان رسانده بود تا در بیشتر بازی‌های آماده‌سازی قبل از جام ملت‌ها از او استفاده نشود و فرصت بیشتری در اختیار بازیکنان دیگر قرار بگیرد؟

شنیده می‌شود مذاکرات فدراسیون فوتبال با باشگاه رم همچنان در جریان است اما باشگاه ایتالیایی اعلام کرده در ۲ بازی حساس پیش رو مقابل آتالانتا و میلان که به ترتیب در روزهای ۱۷ و ۲۴ دی (روز بازی اول ایران مقابل فلسطین) برگزار می‌شود نیاز مبرمی به آزمون دارد. آن هم در شرایطی که او صرفا یک بازیکن ذخیره در جمع شاگردان مورینیو است‌.

باید دید آیا قلعه‌نویی و مورینیو درمورد استفاده از این مهاجم به تعامل می‌رسند یا آزمون غایب بزرگ تیم ملی در قطر خواهد شد؟
https://jahannews.com/vdcaoynau49niy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoynau49niy1.k5k4.html
برچسب ها: سردار آزمون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *