يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

دستگیری ۴ زورگیر خشن در تهران

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 863232
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و دستگیری یک باند ۴ نفره زورگیری و سرقت خشن از شهروندان خبر داد.
دستگیری ۴ زورگیر خشن در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امروز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت سرهنگ کارآگاه گودرز داوری در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری باند زورگیری و سرقت خبر داد.

وی گفت: برابر تأکید فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر مقابله با جرایم خشن و زورگیران، ماموران این پایگاه یک تیم چهارنفره که به صورت باندی اقدام به زورگیری، موبایل قاپی و سرقت خشن از شهروندان می کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: اعضای این باند با سلاح سرد و به صورت خفت گیری عمل کرده و تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده و تاکنون ۳۰ مالباخته هم شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه نفر از شهروندان که مورد زورگیری و اصابت ضربات قمه این افراد قرار گرفته اند متهمان را شناسایی کرده اند خاطرنشان کرد:  اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری مالخران با جدیت ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcbffbw5rhb05p.uiur.html
jahannews.com/vdcbffbw5rhb05p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فردا هر چهار نفر سر میدان و قرار هستن
Germany
این همه معاونت پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضائیه و در نیروی انتظامی وجود داره ، فقط از بیت المال ارتزاق می کنند ولی دردی از مردم دوا نمی کنند. چرا؟