دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
سخنگوی فراجا:

به دنبال زمین‌گیر کردن پلیس در ماموریت‌ها هستند

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 863203
سخنگوی فراجا گفت با بیان اینکه پلیس در تعقیب و گریز مجرمان قاچاقچیان که از خودرو‌های به‌روز استفاده می‌کنند باید خودروی مناسب داشته باشد گفت: مجوز واردات خودرو‌های سواری بخشی از برنامه‌ی کلی و کلان نوسازی خودرویی فراجا است.
به دنبال زمین‌گیر کردن پلیس در ماموریت‌ها هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار منتظرالمهدی در رابطه با صدور مجوز واردات خودرو توسط فراجا گفت: این که برخی در شیپور انتفاع اقتصادی فراجا از واردات خودرو می‌دمند یا به واقع ناآگاه و بی‌اطلاعند و یا بی شک مغرضند و در زمین دشمن بازی می‌کنند تا بتوانند به اقتدار و توانمندی یک مجموعه‌ی خدمات رسان امنیت ساز ضربه وارد کنند.

وی با بیان اینکه موضوع مجوز واردات خودرو‌های سواری بخشی از برنامه‌ی کلی و کلان نوسازی خودرویی فراجا است که به تناوب در دوره‌های مختلف به منظور پیشبرد بهتر ماموریت‌ها انجام شده و می‌شود گفت: در حال حاضر بخش قابل توجهی از خودروی مورد استفاده در ماموریت‌ها ساخت داخل بوده و مناسب ماموریت‌های شهری است، اما برای پلیس ضروری است تا در مواجهه با ماموریت‌های مرزی و عملیاتی، تعقیب و گریز، عبور از مناطق صعب‌العبور و کوهستانی از خودرو‌های با شتاب و قدرت بالا بهره بگیرد؛ لذا جهت تامین این قبیل خودرو‌ها نیازمند واردات خودرو توسط دستگاه‌های حاکمیتی با مجوز هییت وزیران هستیم.

سخنگوی فراجا ادامه داد: امروزه قاچاقچیان و تروریست‌ها و مجرمان از خودرو‌های پر قدرت و کاملا به روز دنیا استفاده می‌کنند و قطعا پلیس در تعقیب و گریز باید خودروی مناسب داشته باشد؛ بی شک همگان اذعان دارند که امکانات و تجهیزات پلیس نباید از متخلفان و مجرمان عقب‌تر باشد مگر اینکه به دنبال ناکارآمدی و زمینگیر شدن پلیس باشند.

وی گفت: در مصوبه مذبور شرط و اجباری بر واردات خودروی هیبریدی نبوده و واضح است که فراجا نیز مجاز به فروش این گونه تجهیزات نیست؛ اصولا مجوز واردات توسط دولت برای استفاده سازمانی، اداری و ماموریتی دستگاه‌ها است نه فروش و انتفاع اقتصادی.

سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه در راستای تامین تجهیزات خودرویی پلیس در یگان‌های مختلف؛ فراجا ناگزیر به واردات خودرو‌هایی با کیفیت، پرقدرت و به‌روز است اظهار کرد: فراجا نه این خودرو‌ها را به کارکنان هدیه و هبه می‌کند و نه به دنبال فروش در بازار و منفعت اقتصادی است.
https://jahannews.com/vdcjyteotuqem8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyteotuqem8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پلیس راهنمایی و رانندگی چرا از اذان مغرب به بعد وجود خارجی ندارند