دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عرضه مرغ با قیمت ۷۳ تا ۷۸ هزار تومان در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان تهران

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 863043
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران از توزیع روزانه ۱۴۰۰ تن مرغ گرم در سطح شهر تهران و ۱۶ شهرستان تابعه خبر داد و گفت: در آستانه شب یلدا گوشت قرمز تنظیم‌بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها بدون محدودیت درحال توزیع است و کمبودی در بازار نداریم.
عرضه مرغ با قیمت ۷۳ تا ۷۸ هزار تومان در میادین
به گزارش جهان نيوز، جبرئیل برادری در گفت‌وگو با تسنیم در استان تهران با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی در تأمین و نظارت بر توزیع مرغ و گوشت قرمز اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان تهران با تلاش‌های شبانه‌روزی و جلسات مستمر با اتحادیه‌ها، کشتارگاه‌ها و سایر تشکل‌ها، روزانه 1300 تا 1400 تن گوشت مرغ گرم در سطح شهر تهران و 16 شهرستان تابعه توزیع می‌کند.

وی افزود: جهاد کشاورزی تنها متولی تأمین و مدیریت عرضه با قیمت مصوب است و نظارت بر مراکز عمده و خرده فروشی میادین میوه و تره‌بار از طریق جهاد کشاورزی منتج به عرضه مرغ به‌نرخ مصوب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ادامه گفت: میادین میوه و تره بار عمده استان تهران و امین آباد به عنوان پایانه و سکوی عرضه وظیفه توزیع گوشت مرغ تأمین شده توسط جهاد کشاورزی استان را به کاسبین سطح شهر، اصناف، رستوران‌ها، پرنده‌ها، پادگان‌ها و سایر مراکز عرضه با قیمت عمده 73هزارتومان برعهده دارند.

برادری قیمت این کالای پروتئینی را در این میادین 73 تا 78 هزار تومان عنوان کرد و ابراز داشت: روزانه 300 تن مرغ منجمد نیز در سطح میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها درحال عرضه است و قیمت‌ها تحت نظارت بازرسین قرار دارد.
 
وی نیاز روزانه استان تهران به گوشت مرغ را 1400 تن اعلام کرد و گفت: 40 درصد این میزان با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار به صورت عمده و خرده توزیع می‌شود و مابقی نیز از طریق کشتارگاه‌های استان و استان‌های معین تأمین می‌شود و هیچ‌گونه کمبود یا محدودیتی در توزیع نداریم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به عرضه گسترده گوشت قرمز بیان کرد: درحال حاضر به منظور تنظیم بازار، گوشت قرمز گوسفندی به صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم 282 هزار تومان، گوشت قرمز گوساله به صورت بسته‌بندی با قیمت 299 هزار تومان و گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد قطعه‌بندی با قیمت هر کیلوگرم از 215 تا 220 هزارتومان توزیع می‌شود. 

وی افزود: این اقلام با هدف سهولت در دسترسی شهروندان علاوه بر میادین، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها نیز بدون محدودیت در حال توزیع است و کمبودی در بازار نداریم. 

برادری در پایان با تأکید بر اینکه تأمین امنیت غذایی جامعه خط قرمز ماست خاطرنشان کرد: با هرگونه سودجویی، عرضه خارج از شبکه و تخلفات توسط بازرسان جهاد کشاورزی استان تهران با مشارکت بسیج اصناف و اتاق اصناف در آستانه شب یلدا برخورد جدی می‌شود.
https://jahannews.com/vdcbafbwfrhb0gp.uiur.html
jahannews.com/vdcbafbwfrhb0gp.uiur.html
برچسب ها: قیمت مرغ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *