يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

معرفی ستاره‌های نو ظهور کشتی در سال ۲۰۲۳

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 862775
اتحادیه جهانی کشتی، ۳ کشتی گیر را به دلیل عملکرد خارق العاده خود در سال ۲۰۲۳، به عنوان ستاره‌های در حال ظهور سال معرفی کرد.
معرفی ستاره‌های نو ظهور کشتی در سال ۲۰۲۳
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان،  با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳ میلادی، اتحادیه جهانی کشتی کوگیومتسیدیس، آنتیم و جعفروف را به عنوان ستاره‌های در حال ظهور معرفی کرد.

در همین راستا جورجیوس کوگیومتسیدیس یونانی هر چند استعداد خود را در گذشته نشان داده است، اما مسابقات جهانی ۲۰۲۳ او را تبدیل به یکی از قهرمانان آینده کرد.
کوگیومتسیدیس سال را با طلا در زیر ۲۳ سال اروپا، نقره در بزرگسالان اروپایی آغاز کرد و حضورش در بلگراد و کسب سهمیه المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم او را به ستاره در حال ظهور در رشته آزاد تبدیل کرد.

در کشتی زنان، آنتیم پنغال هندی با توجه به عملکرد‌های مطلوب خود در سال ۲۰۲۳ نشان ستاره نوظهور را دریافت کرد. او در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا در بزرگسالان مدال نقره گرفت، از عنوان جهانی زیر ۲۰ سال خود دفاع کرد و سپس در مسابقات جهانی در وزن ۵۳ کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد.

حسرت جعفروف، پدیده نوجوان آذربایجانی گامی دیگر به سوی ستاره شدن، با افزودن یک مدال نقره در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ برداشت. او با رسیدن به فینال وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان نه تنها نفر اول رنکینگ را به دست آورد بلکه اکنون بزرگترین تهدید برای طلای المپیک پاریس است.

جعفروف در حال حاضر عناوین جهانی در سطح زیر ۲۰ و زیر ۲۳ سال را دارد و رشد چشمگیر او در سن ۲۰ سالگی، جایزه ستاره نوظهور در رشته کشتی فرنگی را برای او به ارمغان آورده است.
https://jahannews.com/vdccmiq4p2bqem8.ala2.html
jahannews.com/vdccmiq4p2bqem8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *