دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

کشف ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در بازار

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 862256
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در بازار تهران خبر داد.
کشف ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در بازار
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی پوشاک کالای قاچاق در محدوده بازار بزرگ تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد محل مذکور یک مجتمع تجاری است که مالک کالا مقادیری پوشاک قاچاق به وسیله خودرو‌های شوتی به محدوده بازار تهران منتقل کرده است و سپس با استفاده از کارگر‌های چرخی کالای‌های تخلیه شده رو به مجتمع تجاری برای عرضه انتقال می‌دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی از محل مذکور بازدید و تعداد ۷ هزار و ۱۶۵ عدد پوشاک خارجی زنانه کشف و به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه تمامی کالا‌های کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد، از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.
https://jahannews.com/vdcgnx973ak93x4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnx973ak93x4.rpra.html
برچسب ها: پوشاک قاچاق بازار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کشف چهل هزار دلار میشه. میدونید که کشف چای دبش چند برابر این است؟