يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

«دومینو» پس از ۱۵ ماه راهی آنتن می‌شود

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 862138
قسمت پنجم و ششم مستند دومینو بعد از 15 ماه راهی آنتن می‌شود.
«دومینو» پس از ۱۵ ماه راهی آنتن می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بالاخره و بعد از گذشت 15 ماه قسمت 5 و 6 مستند جنجالی دومینو (سگ‌کشی) مجوز پخش گرفت.

قسمت اول و دوم سریال مستند دومینو، کاری از خانه تولیدات جوان شبکه‌ ۳ سیما، در پاییز ۱۳۹۹ با موضوع مخاطرات محیط زیستی فرهنگ سگ‌دوستی به روی آنتن رفت که با واکنش‌های بسیار گسترده‌ی فضای مجازی و همچنین شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی نظیر بی‌بی‌سی فارسی مواجه شد.

قسمت سوم دومینو به خلاء‌های قانونی این پدیده پرداخت و قسمت چهارم آن، که بار دیگر جنجال آفرین شد، به بیماری‌های مشترک انسان و سگ (زئونوس‌ها) اختصاص داشت.

این مستند در قسمت پنجم و ششم خود  قرار است به بررسی مسائل روانشناسی، جامعه‌شناسی، نقش رسانه‌ها و علوم دینی در پدیده‌ همزیستی انسان و سگ بپردازد.

محمدرضا عبدالحمیدی تهیه کننده و کارگردان این مجموعه مستند درباره‌ قسمت‌های ۵ و ۶ دومینو چنین گفت: مخاطبین با تماشای قسمت پنجم و ششم نیز همانند قسمت‌های پیشین غافلگیر خواهند شد چرا که تولید محتوای این دو قسمت، بسیار منحصر بفرد است و از آنجا که تیم تولید دومینو برای تک تک ثانیه‌های مخاطب ارزش قائل است، این وعده‌ را می‌دهم که تماشای این دو قسمت، چه برای مخالفین و چه برای موافقین فرهنگ سگ‌دوستی مفید خواهد بود.

دیگر عوامل پروژه‌ دومینو عبارتند از:

زهره آقایی تدوینگر، فاطمه کوخائی مدیر تولید، میثم ملکی‌پور، کارگردان هنری، محمدحسین بستان منش گرافیست و تدوینگر، سیامک مختاری، سعید مطلبی، سهیل حشمتی، عرفان زرندی، محمد امین عاسوند و علی اکبر فتحی‌نژاد فیلمبرداران و عوامل تولید این مستند‌اند.

قسمت پنجم این مستند، پنجشنبه ۲۳ آذر و قسمت ششم، جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ حوالی ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن شبکه سه می‌رود.
https://jahannews.com/vdcfm0dccw6dvya.igiw.html
jahannews.com/vdcfm0dccw6dvya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *