يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

رکورد شکنی دختر وزنه بردار ایرانی در قطر کاپ

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 861957
ملی پوش وزنه برداری بانوان رکورد یکضرب دسته ۷۱ کیلوگرم جوانان ایران را به نام خود به ثبت رساند.
رکورد شکنی دختر وزنه بردار ایرانی در قطر کاپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ریحانه کریمی با مهار وزنه ۹۰ کیلوگرم در مسابقات وزنه برداری قطر کاپ رکورد یکضرب دسته ۷۱ کیلوگرم جوانان ایران را به نام خود به ثبت رساند.

در این رقابت‌ها کریمی با مهار وزنه ۹۰ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۱۱۸ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و مجموع ۲۰۸ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت. کریمی با این وزنه‌ها ۷ کیلوگرم در یکضرب، ۱۵ کیلوگرم در دوضرب و ۳۴ کیلوگرم در مجموع رکورد جوانان ایران را به نام خود ارتقا داد.

رکورد یک ضرب دسته 71 کیلو تا قبل از رقابت‌های قطر کاپ با ۸۳ کیلوگرم در اختیار لعیا کریمی قرار داشت که در جریان مسابقه امروز یک بار توسط فاطمه کشاورز و ۲ بار توسط ریحانه کریمی جابجا شد.

همچنین فاطمه کشاورز با مهار وزنه ۸۸ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۱۱۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۱۹۸ کیلوگرم در جایگاه ششم ایستاد.

این رقابت‌ها از امروز در دوحه قطر آغاز شده و پس از مسابقات زنان، رقابت های مردان برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcdkf0j5yt09n6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkf0j5yt09n6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرصاد
Iran, Islamic Republic of
حالا واجبه ، زنان ما ؛ اونم تو جمهوری اسلامی ، که باید اسوه حجاب ، عفاف و لطافت زنانه باشن و به همین خاطر ، از خدمت سربازی هم ، معاف هستن ، بر اثر افکار فمینیستی ، به کارها و ورزشهای سخت مردانه ، رو بیارن ؟! .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نه واجب نيست !!!!
شايد مستحب باشه البته فقها و مراجع بايد نظر بدن .