جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

واکنش حماس به دروغ‌های جدید بایدن

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 861467
جنبش حماس به دروغ های جدید رییس جمهور آمریکا در خصوص نحوه برخورد نیروهای فلسطینی با اسرای صهیونیست واکنش نشان داد.
واکنش حماس به دروغ‌های جدید بایدن
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به ادعا‌های جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نیرو‌های فلسطینی اسرای زن صهیونیست را مورد حمله قرار داده اند واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: اتهامات مطرح شده از سوی بایدن علیه نیرو‌های فلسطینی تلاش برای انحراف افکار عمومی است چرا که جهانیان حسن رفتار نیرو‌های ما با اسرا را دیدند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تکرار چنین دروغ‌های رسوا شده‌ای، یک سبک صهیونیستی برای پوشش دادن جنایات نسل کشی با تسلیحات آمریکا در غزه به شمار می‌رود.

جنبش حماس تصریح کرد: مطرح شدن این دروغ‌ها از سوی بایدن بیانگر سقوط اخلاقی جدید وی است که از کمترین میزان از درستی و اعتبار برخوردار نیست. ما از رسانه‌های خبری می‌خواهیم همان طور که دروغ‌های مطرح شده در خصوص سربریدن کودکان توسط نیرو‌های فلسطینی و یا استفاده نظامی از بیمارستان شفا در غزه را رسوا کردند در این خصوص نیز دقت به خرج داده و دروغ‌های صهیونیست‌ها را آشکار کنند.

پیش از این نیز بازو‌های رسانه‌ای حامی رژیم صهیونیستی از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بار‌ها اتهامات دروغین مختلفی را علیه نیرو‌های حماس مطرح کرده بودند که مشهورترین آن‌ها دروغ سربریدن کودکان در جریان نخستین روز‌های عملیات طوفان الاقصی بود که با بررسی‌های صورت گرفته از سوی برخی رسانه‌ها این دروغ رسوا شد به طوریکه حتی کاخ سفید نیز بیانیه صادر کرد که بایدن هیچ تصویری از این کودکان ادعایی ندیده است.

رییس جمهور آمریکا ادعای حمله نیرو‌های فلسطینی به اسیران زن صهیونیست را در حالی مطرح می‌کند که بار‌ها تصاویر خداحافظی دوستانه این اسرا با نیرو‌های فلسطینی در زمان تبادل آن‌ها منتشر شده است.
https://jahannews.com/vdcjmveoauqemxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmveoauqemxz.fsfu.html
برچسب ها: حماس بایدن آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اسرائیل دشمن انسانیت هستن