شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 861358
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری یک مرد که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ کیانوش نظری اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اموال با ارزش از انباری‌ها و پارکینگ اماکن خصوصی در محدوده شهرک احمدیه تهران، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد قرار گرفت و مأموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان را سرقت می‌کند.

سرهنگ نظری ادامه داد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه در روز گذشته مأموران کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد متهم را مشاهده و بلافاصله مأموران دستور ایست را اعلام کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران افزود: متهم به محض مشاهده مأموران پلیس از محل متواری شده که در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریز، متهم متوقف و از کوله پشتی متهم آلات و ادوات سرقت و انواع آچار و ابزار آلات ساختمانی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ نظری بیان کرد: با انتقال متهم به کلانتری، متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

به گفته این مقام ارشد پلیسی، تحقیق از متهم برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdciwzavvt1aqp2.cbct.html
jahannews.com/vdciwzavvt1aqp2.cbct.html
برچسب ها: متهم سرقت سارق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *