دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پوتین دکمه هسته‌ای نمادین را فشار نداد

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 861344
ولادیمیر پوتین در جریان بازدید از نمایشگاهی که دستاوردهای روسیه را نشان می‌داد و ظاهرا شبیه به نوعی کارزار انتخاباتی قریب‌الوقوع بوده است، از یک دکمه هسته‌ای نمادین دیدن کرد اما حاضر نشد این دکمه نمادین را فشار دهد.
پوتین دکمه هسته‌ای نمادین را فشار نداد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، در این نمایشگاه به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه یک دکمه هسته‌ای را نشان دادند که برای آغاز آزمایش هسته‌ای به کار می‌رود اما رئیس‌جمهور این کشور از فشار دادن این دکمه خودداری کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، از ابتدای جنگ روسیه-اوکراین، پوتین بارها ظرفیت‌ها و مقیاس زرادخانه هسته‌ای روسیه را به غرب یادآوری کرده است و خاطرنشان کرده که هر کسی بخواهد یک حمله هسته‌ای علیه روسیه انجام دهد، از زمین محو خواهد شد.
 



در جریان بازدید از این نمایشگاه، گروهی از دانش‌آموزان پیام‌های خود را درباره امیدهایشان از آینده می‌نوشتند و رئیس‌جمهور روسیه این آرزوها را به درخت کریسمس آویزان کرد تا که شاید تحقق یابند.

انتظار می‌رود او در ماه جاری میلادی تایید کند که در ماه مارس قصد ریاست برای یک دوره شش ساله دیگر را دارد و حضور او در چنین نمایشگاهی بیشتر حس و حال کارزار انتخاباتی داشته است.

پوتین که در آخرین روز سال ۱۹۹۹ توسط بوریس یلتسین به ریاست جمهوری رسید، از زمان جوزف استالین به بعد بیش از هر حاکم روس دیگری ریاست جمهوری را برعهده داشته و حتی رکورد ۱۸ ساله لئونید برژنیف را شکست داده‌ است. پوتین در هفت اکتبر سال جاری میلادی ۷۱ ساله شد.

پیشتر منابعی ناشناس به خبرگزاری رویترز گفتند، اخباری از تصمیم احتمالی پوتین برای نامزدی ریاست‌جمهوری به گوش رسیده و مشاوران اکنون خود را برای کمپین انتخاباتی ولادیمیر پوتین آماده می‌کنند.

رویترز با استناد بر نظرسنجی‌ها گزارش داده بود که پوتین از محبوبیت ۸۰ درصدی در داخل روسیه برخوردار است و به همین دلیل قطعا پیروز خواهد شد.

سفر آتی ولادیمیر پوتین به امارات و عربستان سعودی
«یوری یوشاکوف» دستیار پوتین گزارش داد، رئیس‌جمهور روسیه به زودی به امارات و عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

وی افزود، پوتین اول به امارات متحده عربی و سپس به عربستان سعودی برای گفت‌وگو با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی سفر خواهد کرد.

یوشاکوف تاکید کرد: امیدوارم این گفت‌وگوها که به نظر ما بسیار مهم هستند، مفید واقع شوند.
https://jahannews.com/vdcdof0joyt09s6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdof0joyt09s6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *