يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نجات ۶ خدمه لنج باری در خلیج‌فارس

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 861202
شناورهای عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران پس از ۷ ساعت جست‌جو در آب‌های خلیج‌فارس توانستند جان ۶ خدمه لنج باری مسیر امارات به آبادان نجات دهند.
نجات ۶ خدمه لنج باری در خلیج‌فارس
به گزارش جهان نيوز به نقل از شانا، مسعود علی‌نژاد، رئیس عملیات دریایی منطقه خارک گفت: پیرو اعلام اضطرار نیروی دریایی سپاه به اتاق رادیوی سکوی مجتمع دریایی ابوذر مبنی بر غرق شدن یک فروند لنج سافاری در مسیر امارات به بندر آبادان در محدوده سکوهای نفتی ابوذر و نوروز بر اثر شرایط نامساعد دریا، پس از هماهنگی رئیس مجتمع ابوذر با منطقه نسبت به اعزام شناور امین ۱ به محل اقدام شد.

وی ادامه داد: همزمان عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه خارک اقدام به اطلاع‌رسانی به اداره بندر و دریانوردی جزیره و عملیات دریایی بهرگان کرد که در پی آن شناورهای آدیش ۴ و کارن ۳ از سکوهای نوروز و سروش به سوی موقعیت بسیج شدند.

رئیس عملیات دریایی منطقه خارک گفت: سرانجام پس از هفت ساعت جست‌وجو در شرایط جوی نامساعد، با استمرار و پایمردی کاپیتان شهرادی و کارکنان شناور امین ۱، قایق نجات حامل خدمه لنج باری در فاصله ۹ مایلی جنوب میدان ابوذر پیدا و پس از نجات تحویل شناور ناجی ۹ اداره بندر شد.
https://jahannews.com/vdcgzq97xak93x4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzq97xak93x4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *