دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

نسخه سینمایی «پایتخت» رسما تکذیب شد

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 861155
یکی از شایعات مهم مطرح شده پیرامون این موضوع ساخت نسخه سینمایی سریال «پایتخت» است، شایعه‌ای که توسط یکی از رسانه‌ها مطرح شد و خبرگزاری فارس همان روز به نقل از یکی از مدیران ارشد سیما فیلم آن را تکذیب کرد.
نسخه سینمایی «پایتخت» رسما تکذیب شد
به گزارش جهان نيوز، ساخت سریال‌های پرمخاطب همیشه برای مخاطبین تلویزیون و البته مدیران سیما اتفاقی مهم بوده و خواهد بود تا جایی که قطعا ساخت یک سریال خیابان خلوت کن برای تمامی اهالی سریال‌ساز هدفی مهم است.

ساخت سری جدید سریال «پایتخت» هم از این قاعده مستثنی نبوده و عده زیادی پیگیر ساخت و یا عدم ساخت آن هستند، حتی هر طرف از این اتفاق برای عده‌ای به دلیلی مهم است،‌ گروهی می‌خواهند پایتخت به آنتن تلویزیون بازگردد و عده‌ای هم مخالف ورود تعدادی از بازیگران پرحاشیه این سریال به قاب تلویزیون هستند.

یکی از شایعات مهم مطرح شده پیرامون این موضوع ساخت نسخه سینمایی سریال «پایتخت» است، شایعه‌ای که توسط یکی از رسانه‌ها مطرح شد و خبرگزاری فارس همان روز به نقل از یکی از مدیران ارشد سیما فیلم آن را تکذیب کرد؛‌ حالا رئیس مرکز سیما فیلم مهدی نقویان در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا این خبر را تایید و بیان کرد که «درباره این سریال چهار، پنج طرح آمده که یکی از آنها پذیرفته شده است. در حال حاضر روی طرحی که مورد پذیرش دو طرف است در حال گفت‌وگو هستیم.»

نقویان در ادامه به فضا کاذب رسانه‌ای برای این سریال اشاره کرده و گفته است :«حساسیت ها روی این اثر باعث می شود که فضای خبری کاذبی ایجاد شود. اگر ساخت این سریال قطعی شود، برای ما اتفاق خوبی است و حتما خبرش را اعلام می‌کنیم.»
https://jahannews.com/vdcdkf0jkyt09f6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkf0jkyt09f6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این چه چیزی است که مدام حرف و شایعه از ساخت سریال پایتخت از بعضی اشخاص یا رسانه ها مطرح میشود؟
یعنی فهم این موضوع آنقدر سخت است که این سریال به بیراهه رفت و بازیگرانش....رفتارهای ناشایستی از خود نشان دادند و در فتنه سال گذشته نیز آب به آسیاب دشمن ریختند ؟!!