شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
۱

هرچه غیر از آهنگران انتخاب کردم غلط اندر غلط بود

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 860799
پس از انتشار مصاحبه او در بی‌بی‌سی فارسی، یکی از واکنش‌ها، توییتی از سوی خبرنگار اینترنشنال بود. همایون خیری در توییتی نوشت: «به نظر من مصاحبه جمال‌الدین موسوی با یاسین رامین کار خوبی بود.
هرچه غیر از آهنگران انتخاب کردم غلط اندر غلط بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، در هفته گذشته مصاحبه یاسین رامین با بی‌بی‌سی فارسی موجب برخی واکنش‌ها در فضای مجازی شد. سه گزاره درباره یاسین رامین در سال‌های اخیر حاشیه‌ساز بوده است؛ اول اینکه او فرزند محمدعلی رامین، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری اوست و در مسیر خلاف عقاید و باور‌های پدرش حرکت کرد. دوم ازدواج او با مهناز افشار، بازیگر حاشیه‌ساز و ضدانقلاب سینمای ایران. سوم پرونده فساد مالی در موضوع واردات شیر خشک.

پس از انتشار مصاحبه او در بی‌بی‌سی فارسی، یکی از واکنش‌ها، توییتی از سوی خبرنگار اینترنشنال بود. همایون خیری در توییتی نوشت: «به نظر من مصاحبه جمال‌الدین موسوی با یاسین رامین کار خوبی بود. جمال هم سؤال‌های خوب و رکی پرسید. یاسین رامین، محمدعلی آهنگران، روح‌الله زم و افراد مشابه مشی پدران‌شون رو انتخاب نکرده بودند. اگر هدف سیاسی داشته باشند میشه هدف و روش‌شون رو نقد کرد. اگر نه بچه مسئول کار‌های باباش نیست». از آنجایی که در این توییت، از محمدعلی آهنگران، فرزند صادق آهنگران، مداح معروف دوران دفاع مقدس نام برده شده بود، او که در توییتر فعال است، به این توییت واکنش نشان داد.

آهنگران، در ذیل توییت خبرنگار اینترنشنال و هم به عنوان توییتی مستقل این عبارات را نوشت: «من فدایی پدرم هستم. من هر چه دارم از اوست. انتخاب اول و آخرم اوست. هر چه غیر از او انتخاب کرده بودم همه غلط اندر غلط بود. خداوند مرا بابت آن قول و فعلی را که موجب رنجش این مرد بزرگ فراهم کرده بود ببخشد.»

در سال‌های گذشته بار‌ها اخباری غیررسمی درخصوص دلخوری صادق آهنگران از پسرش منتشر می‌شد و شاید بتوان گفت دلیل آن هم برخی مواضع سیاسی و رفتار‌های محمدعلی آهنگران بود. در نهایت هم موضع‌گیری علنی پدر علیه پسر را موجب شد. با این حال با موضع اخیر محمدعلی آهنگران، به نظر می‌رسد او تغییراتی کرده است. گرچه پیش از این هم هیچ گاه درباره پدرش از چارچوب احترام و ادب خارج نشده بود. اما همین بهانه دست امثال اینترنشنالی‌ها دادن یعنی که مسیر درستی پیموده نشده است. بهانه‌ای که حالا محمدعلی آهنگران آن را از دست تفرقه افکنان گرفت.
https://jahannews.com/vdcgyz97yak93u4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyz97yak93u4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کینه و بغضی که دشمنان اسلام و انقلاب از برادر رزمنده و فعال دوره دفاع مقدس (استاد صادق آهنگری یا همون آهنگران) دارند بی نهایت و خفه کننده است برایشان