يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کره شمالی: از پایگاه نظامی آمریکا تصویربرداری کردیم

پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 860637
دولت کره شمالی بامداد پنجشنبه مدعی شد که ماهواره نظامی این کشور از تأسیسات نظامی آمریکا در سن‌دیِگو تصویربرداری کرده است.
کره شمالی: از پایگاه آمریکا تصویربرداری کردیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دولت کره شمالی بامداد پنجشنبه مدعی شد که ماهواره نظامی این کشور از تأسیسات نظامی آمریکا در سن‌دیِگو تصویربرداری کرده است.

طبق این بیانیه، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی این تصاویر به همراه عکس‌هایی از ژاپن و کانال سوئز را هنگام دریافت گزارش، مشاهده کرده است.

پیش از این نیز دولت پیونگ‌یانگ گفته بود که ماهواره شناسایی ارتش این کشور عکس‌هایی از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر اتمی آمریکا گرفته است.

شامگاه سه‌شنبه هفته قبل بود که ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت که کره شمالی پرتاب برنامه‌ریزی شده ماهواره نظامی جاسوسی خود را یک روز زودتر از زمان اعلام شده انجام داده است.

نمایندگان ویژه دولت‌های واشنگتن، سئول و توکیو در امور کره شمالی طی بیانیه‌ای مشترک، اقدام پیونگ‌یانگ در پرتاب ماهواره نظامی به فضا را محکوم کردند.

پیشتر نیز «ری پیونگ چول» نایب رئیس کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگر کره شمالی، پرتاب ماهواره نظامی شناسایی را اقدامی ضروری برای تقویت بازدارندگی و آمادگی جنگی با هدف نظارت بر آمریکا توصیف کرده بود.
https://jahannews.com/vdchxvn6q23n--d.tft2.html
jahannews.com/vdchxvn6q23n--d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *