دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

فوت پدر موتورسوار و دختر ۹ ساله در تصادف با خودروی سواری

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 860137
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران‌ بزرگ، از برخورد شدید موتورسیکلت با سواری جک در بزرگراه شهید گمنام زیرگذر کارگر و فوت راکب و کودک ۹ ساله خبر داد.
فوت پدر موتورسوار و دختر ۹ ساله‌اش در تصادف
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در محدوده غرب به شرق بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر، یک دستگاه موتورسیکلت با ترک نشینی دو دختر ۷ و ۹ ساله که به صورت خلاف جهت در این مسیر در حال حرکت بوده است با یک‌دستگاه خودرو جک برخورد می‌کند.

وی افزود: در این تصادف راکب موتورسیکلت و یک نفر ترک نشین موتورسیکلت (دختر ۹ ساله به نام دلارام) در دم فوت کرده و یک نفر ترک نشین دیگر (دختر ۷ ساله دلسا) مصدوم که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: بلافاصله تیم‌های منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل حادثه پرداختند.

وی ضمن ابراز تأسف از حادثه به وجود آمده گفت: پدری با تصمیم اشتباه خود هم باعث فوت خود و نیز فوت دختر بچه ۹ ساله اش شد و یک جمع آرام خانوادگی را ویران کرد که هر چقدر هم در این باره بحث و توضیح داد شود نمی‌توان درباره آینده آن کودک ۷ ساله که بدون پدر و خواهر زندگی خود را ادامه خواهد داد صحبت کرد و فقط باید گفت که اشتباهات و تخلفات این‌ چنینی در رانندگی به خانواده لطمه می‌زند و تا آخر عمر نمی‌توان آن را جبران کرد.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست از انجام تخلف حرکت خلاف جهت در معابر شهری مخصوصاً معابر بزرگراهی جدا خودداری نموده و جان خود و دیگران را برای لحظه‌ای زودتر رسیدن به خطر نیاندازند.
https://jahannews.com/vdcc1xq4m2bqes8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1xq4m2bqes8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر، خدا بیامرز حتما تا حالا ده بار این تخلف رو کرده هیچی نشده! ولی متاسفانه اتفاق فقط یکبار می افتد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا پلیس باید مقتدرانه وارد عمل بشه
امید
Iran, Islamic Republic of
دلم بد گرفت
کلمات برای بیان این مصیبت قد خم کردند
خداوند به بازماندگان صبر عنایت فرماید
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به شدت بايد جلوي موتورسواراني كه در جهت خلاف بزرگراهها و تونلها عبور مي كنند گرفته شود
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
پلیس قبل از تذکر و راهنمای، که اول وظیفه ذاتی اوست فقط نشسته توی خودرو یک گوشی دستش جریمه می نویسه