دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۶

تظاهرات هزاران نفری در تل‌آویو علیه نتانیاهو

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 860097
هزاران نفر روز شنبه با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو و قدس اشغالی حمایت خود را از خانواده اُسرا در غزه اعلام کرده و خواستار دستیابی به توافقی برای آزادی تمام اُسرا شدند.
تظاهرات هزاران نفری در تل‌آویو علیه نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز، هزاران نفر روز شنبه با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو حمایت خود را از خانواده اُسرا در غزه اعلام کرده و خواستار دستیابی به توافقی برای آزادی تمام اُسرا شدند.
 
تظاهرات دیگری نیز در قدس اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار شده است. محل تجمع تظاهرات کنندگان در نزدیکی محل اقامت نتانیاهو بوده است.
 

 
آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز گذشته (به وقت محلی) اجرایی شده است.

 بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم اسرائیل، صبح روز چهارشنبه، توافق آتش‌بس با میانجیگری‌ دولت قطر و مصر را پذیرفت.

در همین راستا شامگاه روز گذشته نیز ۳۹ زن و کودک اسیر فلسطینی و در مقابل ۱۳ اسیر اسرائیلی، آزاد شدند. هچنین به گفته ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر، ۱۰ شهروند تایلندی و یک شهروند فلیپینی که در میان اسرا بودند، شب گذشته آزاد شدند.

فیلم

در همین حال صدها نفر از ساکنان شهر غزه که به خان یونس و رفح گریخته بودند در حال بازگشت به خانه‌هایشان هستند، هرچند شهر غزه بیشتر به یک ویرانه تبدیل شده است؛ همزمان کامیون‌های حامل سوخت و مواد غذایی از روز گذشته در حال ورود به غزه هستند.
https://jahannews.com/vdchwvn6q23n-vd.tft2.html
jahannews.com/vdchwvn6q23n-vd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *