شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

کشف ۲۰۵ دستگاه تلفن همراه از ۳۰ موبایل‌قاپ

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 859332
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳۰ موبایل‌قاپ خبر داد.
کشف ۲۰۵ دستگاه تلفن همراه از ۳۰ موبایل‌قاپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳۰ موبایل قاپ و کشف ۲۰۵ تلفن همراه مسروقه خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: طرح یک هفتگی دستگیری سارقان و مالخران در زمینه گوشی‌قاپی در تهران بزرگ به اجرا گذاشته شد که ماحصل این طرح دستگیری 30 سارق و کشف 205 گوشی تلفن همراه بوده است.

وی افزود: 10 نفر از افرادی که در این طرح دستگیر شدند از مالخران گوشی‌های مسروقه بودند که از این افراد تعداد بالایی تلفن همراه سرقتی کشف شده است و این افراد تاکنون 100 شاکی دارند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: با همکاری خوبی که دستگاه قضا و پلیس دارد افرادی که تعدد جرم و تکرار جرم خاصی را داشته‌اند برایشان احکام سنگین صادر می شود تا این افراد تنبیه شوند.

سردار گودرزی به تشریح شیوه و شگرد سرقت این سارقان پرداخت و گفت: اغلب این افراد در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها هنگامی که ترافیک ایجاد می‌شد خودرویی که شیشه آن پایین بود شناسایی کرده و اقدام به سرقت تلفن همراه راننده و یا سرنشین آن خودرو را می‌کردند.

وی ادامه داد: اغلب این سارقان در اتوبان‌های همت و امام علی و شرق تهران دست به سرقت می زدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه برخی از سارقان در پیاده‌روها با چاقو افراد را تهدید می‌کردند تا تلفن همراه آنها را به سرقت ببرند، گفت: طرح برخورد با مالخران هر هفته اجرا می‌شود.
https://jahannews.com/vdchxwn6i23nmxd.tft2.html
jahannews.com/vdchxwn6i23nmxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب مجازات اينها چيه ؟؟
اينها امنيت جامعه را هدف قرار داده اند مفسد في الارض و محارب نيستند؟؟
مردم نبايد در معابر وخيابانها و بزرگراهها امنيت داشته باشند ؟؟
دائم بايد در نگراني بسر ببرند ؟؟
Iran, Islamic Republic of
گوشی دخترم رو وقتی داخل ماشین بوده سرقت کردن