دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

نیروهای انقلاب باید به سمت هم‌گرایی و انتخاب نیروهای کارآمد بروند

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 859308
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: من معتقدم گوهر انتخابات در مجموعه جریان انقلاب باید وحدت بر محور ارزش‌ها باشد و همه نیروهای انقلاب باید به سمت هم گرایی و انتخاب نیروهای خوب و کارآمد بروند و این افراد را به مردم معرفی کنند.
نیروهای انقلاب باید به سمت هم‌گرایی و انتخاب نیروهای کارآمد بروند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست تحول خواهان انقلابی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات پیش رو گفت: من معتقدم گوهر انتخابات در مجموعه جریان انقلاب باید وحدت بر محور ارزش ها باشد و همه نیروهای انقلاب باید به سمت هم گرایی و انتخاب نیروهای خوب و کار آمد بروند و این افراد را به مردم معرفی کنند.

زاکانی در ادامه با اشاره به ویژگی های مجلس بعدی خاطرنشان کرد: مجلس بعد در واقع باید جهت گیری های مجلس انقلابی فعلی را حفط کند و تلاشش را بر کارآمد کردن و گره گشایی بیشتر از زندگی مردم قرار دهد.
 
دانلود فیلم
 
گفتنی است نشست دبیران استانی احزاب جبهه تحول خواهان با حضور اعضای جبهه تحول خواهان در سالن همایش های مسجد جامع بقیه الله تهران با سخنرانی غلامعلی حداد عادل و علیرضا زاکانی و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcawonaa49nme1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawonaa49nme1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام
فرمایش درست ،
الان تو وضعیتی هستیم که همه برای یک جریان کارکنند
Iran, Islamic Republic of
بهتر است به وضعیت اسف ناک تهران رسیدگی کنی
Iran, Islamic Republic of
بهتره زاکانی شرح وظایفش رو مطالعه و اجرا کنه
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلاب باید به سمت هم‌گرایی و انتخاب نیروهای کارآمد بروند!.نیروهای کارآمد!.