شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افزایش سطح همکاری پلیس ایران و سوریه

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 859123
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر سوریه در ایران بر افزایش سطح همکاری دو کشور تأکید کرد و گفت: هیچ گونه مانعی در راستای همکاری دو کشور وجود ندارد.
افزایش سطح همکاری پلیس ایران و سوریه
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، شفیق دیوب سفیر سوریه در تهران با حضور در ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با سردار احمدرضا رادان دیدار و گفتگو کرد.

سردار رادان در این دیدار با اشاره به سطح همکاری‌های خوب پلیسی بین دو کشور ایران و سوریه، تأکید کرد: به تمام همکارانم در بخش‌های مختلف پلیس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردم که از تمام توان خود برای ارتقای سطح همکاری‌ها به پلیس سوریه استفاده کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار بر افزایش سطح همکاری پلیسی دو کشور تأکید کرد و گفت: هیچ گونه مانعی در راستای همکاری دو کشور وجود ندارد.

سردار رادان اضافه کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در زمینه توسعه فناوری، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، انتقال تجربیات آموزشی و پلیس سایبری با پلیس سوریه همکاری داشته است.

وی در ادامه به پیروزی‌های جبهه مقاومت در فلسطین اشاره کرد و گفت: دشمن در تمام صحنه‌ها شکست خورده و ما از فتح رزمندگان مقاومت احساس غرور می‌کنیم.

شفیق دیوب سفیر سوریه در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم وزیر کشور سوریه به سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشورمان، گفت: مشتاقیم همکاری‌های خود را در تمام زمینه‌ها با جمهوری اسلامی ایران گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در تمام زمینه‌های امنیتی، انتظامی با سوریه همکاری داشته باشد، خاطر نشان کرد: خواهان این هستیم که از تجربیات پلیس ایران در برقراری نظم و امنیت در کشورمان بیشترین بهره را داشته باشیم.

سفیر سوریه همکاری پلیسی بین دو کشور را سازنده ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم سوریه بوده و از هیچ کوششی برای برقراری امنیت در کشورمان دریغ نکرده است.
https://jahannews.com/vdcf01dcmw6dtya.igiw.html
jahannews.com/vdcf01dcmw6dtya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *