يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قیمت انواع سکه و دلار ‌در معاملات امروز‌ بازار ثابت ماند

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 858208
امروز 20 آبان، در جریان معاملات بازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه و دلار ثابت ماند.
قیمت دلار ‌در معاملات امروز‌ بازار ثابت ماند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۱۱۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۳۹۴ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۶۳۱ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۰ هزار و ۹۶۲ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۴۰۵ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۱۶۰ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۷۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز به نرخ ۲۵ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۵۵ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز ۱۰ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با افزایش یک دهم درصد، ۱۹۳۸ دلار قیمت‌گذاری شد.
https://jahannews.com/vdciuvavvt1awr2.cbct.html
jahannews.com/vdciuvavvt1awr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *