يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

حمایت خونی از جنایتکاران جنگی؛ پرده‌ای از حقوق بشر غربی/ فرمانده نیروی هوایی آلمان به صهیونیست‌ها خون اهدا کرد

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 857734
بنا بر اعلام خبرگزاری سما، فرمانده نیروی هوایی آلمان که در تل آویو حضور دارد، در حمایت از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که کودکان و زنان غزه را قتل عام می‌کنند، خون اهدا کرد.
اهدای خون فرمانده آلمانی به صهیونیست‌ها
به گزارش جهان نيوز، بنا بر اعلام خبرگزاری سما، فرمانده نیروی هوایی آلمان که در تل آویو حضور دارد، در حمایت از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که کودکان و زنان غزه را قتل عام می کنند، خون اهدا کرد.

بر اساس گزارش ایرنا به نقل از رسانه های صهیونیستی، «اینگو گرهارتس» فرمانده نیروی هوایی آلمان شب گذشته پس از ورود به اسرائیل با "یوآو گالانت" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و فرمانده نیروی هوایی این رژیم دیدار کرد.

پیش از این اولاف شولتز، صدراعظم آلمان ۲۵ مهرماه در حمایت از جنایتکاران صهیونیست به تل‌آویو سفر کرده بود.

سفر فرمانده نیروی هوایی آلمان به تل‌آویو پس از حمایت تمام قد این کشور از رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطینیان در غزه رخ می‌دهد که از ۱۵ مهرماه شروع شده است.

حمایت سران آلمان از جنایت های رژیم صهیونیستی در حالی است که مردم آلمان تاکنون در تجمع های زیادی که داشته اند بارها جنایات رژیم تل آویو را محکوم کرده و خواستار آتش بس فوری در غزه شده‌اند.

"رابرت هابک" معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان ۳ روز پیش در یک پیام ویدئویی ضمن محکوم کردن آنچه وی رفتارهای‌ یهودی ستیزانه در این کشور دانست، مدعی شد که رفتارهای برخی از کشورهای اسلامی «دوگانه» است.

وی همچون دیگر مقام‌های دولت فدرال آلمان بر امنیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت که این تنها یک جمله یا فرمول نسبی نیست و امنیت اسراییل برای ما ضروری است.

مقام های آلمان در روزهای اخیر در نوبت‌های مختلف ضمن اعلام حمایت از کشتار مردم بی‌دفاع مظلوم فلسطین در جنگ با رژیم صهیونیستی خواهان اخراج طرفداران حماس از آلمان شدند.

با افزایش حمایت آلمان از رژیم صهیونیستی، مقام‌های برلین درصدد اجرای قوانین سخت گیرانه علیه فلسطینی‌هایی هستند که از آنها به حامیان حماس تعبیر می‌شود.

دولت آلمان که یکی از تامین کنندگان اصلی سلاح برای اوکراین می باشد، با شروع جنگ غزه اعلام کرد که سیاست ارسال سلاح خود را از سمت اوکراین به نفع رژیم صهیونیستی تغییر داده‌ است. آلمان در کنار آمریکا بزرگترین تامین کننده سلاح برای رژیم صهیونیستی در جهت کشتار بیشتر فلسطینیان می‌باشد.

https://jahannews.com/vdcbfzbwarhbszp.uiur.html
jahannews.com/vdcbfzbwarhbszp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هیتلر همه ی این صهیونیست ها را می کشت!!!!