يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رضازاده: کیانوش رستمی شرایط کادر فنی را پذیرفت و حواشی جمع شد

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 857537
عضو هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری گفت: خوشبختانه کیانوش رستمی شرایط کادر فنی تیم ملی را پذیرفته و حواشی جمع شده است.
واکنش رضازاده به حواشی کیانوش رستمی
به گزارش جهان نيوز، حسین رضازاده در گفت‌وگو با فارس در مورد حواشی رخ‌داده بین کیانوش رستمی و فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: خوشبختانه این حواشی جمع شد و کیانوش رستمی هم شرایط کادر فنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پذیرفته و در لیگ هم در شهر رشت وزنه زد. حالا باید ببینیم در اردوهای تیم ملی چه اتفاقی می‌افتد و این دیگر به نظر کادر فنی بازمی‌گردد که چه کسی به مسابقات اعزام شود یا نشود.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کنید کیانوش باید زودتر از اینها این اقدام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌داد، گفت: حالا دیگر آمده و شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پذیرفته و مشکلات برطرف شده است. باید به آینده خوشبین باشیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه با توجه به شرایط وزنه‌برداری آیا برای المپیک نگرانی ندارید، گفت: نمی‌توانیم از حالا بگوییم در المپیک چه اتفاقی می‌افتد. المپیک میدان بزرگی است و همه تلاش می‌کنند مدال بگیرند. ایران هم یکی از کشورهای قدرتمند است. در حال حاضر تلاش این است که سهمیه کسب کنیم و بعد از آن برای مدال بجنگیم. خوشبختانه فدراسیون وزنه برداری در حال استعدادیابی است و در رده‌های پایه، وزنه‌‌برداران خوبی در حال حاضر داریم.

رضازاده در مورد جلسه هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری گفت: 8 بند در این جلسه تصویب شد؛ یکی از موضوعات مهم تشکیل سازمان لیگ بود. اعضا این اختیار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به رئیس فدراسیون دادند که یک نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب کند.

 
رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری در مورد عملکرد پاراوزنه‌برداران ایران در پاراآسیایی هانگژو گفت: اول از همه باید کسب مقام دوم کاروان ایران در این رقابت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبریک بگوییم که با همدلی و تلاش همه عزیزان کسب شد. در پاراوزنه‌برداری هم ما 10 آقا و 4 خانم داشتیم که بانوان ما برای اولین بار بود مدال کسب کردند. از 10 پاراوزنه‌بردار مرد، 8 نفر مدال گرفتند و در بخش بانوان هم توانستیم 3 برنز کسب کنیم. البته حامد صلحی‌پور هم می‌توانست مدال بگیرد اما آسیب دید.

رضازاده در مورد اعتراض روح الله رستمی به اینکه حقش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پاراآسیایی خورده‌اند، عنوان کرد: به نظر من هم حق او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوردند. به حرکت اول برای کسب مدال بود و حرکت چهارم رکورد جهانی بود. قبلاً این طور نبود، اما این بار این اتفاق افتاد و به ما گفتند 10 ماه است که قانون عوض شده است. به نظر من چینی‌ها از امتیاز میزبانی استفاده کرده و کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نفع خودشان تمام کردند. ما حتی آنجا با سرداور صحبت کردیم اطلاعی از این موضوع نداشتند. در مجموع رستمی وزنه‌های خوبی زد و عملکرد پاراوزنه‌برداری برای ما کاملاً رضایت بخش بود.
https://jahannews.com/vdcc1mq4m2bqpp8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1mq4m2bqpp8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *